• Filuren888

BF aug 2024

Hej!

Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
    Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.

Hjärta

• Svar på tråden BF aug 2024
  • Granen123

Kl 06.45 imorse var jag och min sambo på gynkliniken?. Vi fick se ett pickande hjärta 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Vi hade redan ställt in oss på att vi fått missfall så känslorna var verkligen all over the place.

Nu vet jag att ett tickande hjärta inte är någon garanti alls för att slippa missfall framöver, men med tanke på blödningarna jag haft och att vi redan trodde att vi förlorat det vi önskat allra mest så blev det överväldigande. Till och med gynekologen fick torka bort en tår ur ögat. 🥲

• Cinapuffen
    Granen123 skrev 2023-12-13 11:12:58 följande:

Kl 06.45 imorse var jag och min sambo på gynkliniken?. Vi fick se ett pickande hjärta 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Vi hade redan ställt in oss på att vi fått missfall så känslorna var verkligen all over the place.

Nu vet jag att ett tickande hjärta inte är någon garanti alls för att slippa missfall framöver, men med tanke på blödningarna jag haft och att vi redan trodde att vi förlorat det vi önskat allra mest så blev det överväldigande. Till och med gynekologen fick torka bort en tår ur ögat. 🥲

Åh men vad härligt att höra! ❤️🥲
  • Anelaaa89
    Granen123 skrev 2023-12-13 11:12:58 följande:

Gick in i tråden för att se hur det gått för dig, började tjuta jag med när jag läste det du skrivit 😩🥰
    Såklart det inte är någon garanti och saker kan hända, men så är det ju!
    Vilket mirakel att efter den upplevelsen få se hjärtat slå, blir så glad för eran skull!! 😍
  • Granen123

Tack så jättemycket 😍❤️🥹 Svävar runt på mina rosa moln som jag egentligen har gjort enda sedan 24/11 då jag plussade, alla de glada, lyckliga, förväntansfulla och pirriga känslor jag känt men som hastigt rycktes ifrån mig måndag morgon till och med imorse onsdag morgon. Det har varit 48 långa timmar med konstant oro, ångest, nedstämdhet, sorg?

Det var utan tvekan de två mest psykiskt påfrestande dygnen jag varit med om.. ovissheten, rädslan, oron, sorgen? men så kom istället den enorma lyckan, pirret, glädjen och kärleken tillbaka imorse när vi för första gången fick se ett pickande hjärta på skärmen? åh får tårar och gåshud bara jag skriver om det ögonblicket 🥺🥹🥲❤️❤️❤️❤️ Jag var så inställd på att hon inte skulle se något, på sin höjd ett embryo men utan hjärtaktivitet, alternativt en hinnsäck men tom. Trodde jag skulle få med mig tabletter hem för att hjälpa missfallet på traven? så åkte vi istället hem med motsatt besked😭❤️ Detta ?firade? jag och sambon med att stanna till på ett bageri på vägen hem och köpte med oss färskt bröd som vi åt till frukost framför lucia-tåget på tv 🥹❤️

• Granen123
    MagganTop skrev 2023-12-13 15:00:49 följande:

Wow vad härligt Granen123! vilken vecka är du i? Hjärta

Jag är i v. 6+1 🥰
  • MagganTop
    Granen123 skrev 2023-12-13 17:10:27 följande:
    Jag är i v. 6+1 🥰
    Spännande! Det är jag med beräknat på sista mens 😍 har dock inte ul förrän om två veckor
Svar på tråden BF aug 2024