BF aug 2024
Hej!
Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.
Hej!
Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.
Granen 123 skönt att åtminstone få slippa ovisshet. Håller tummarna för dig
@malmötjej https://fb.me/g/p_LmFm9m7ksr3LJVmm/FRin6fmq
Kl 06.45 imorse var jag och min sambo på gynkliniken?. Vi fick se ett pickande hjärta 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Vi hade redan ställt in oss på att vi fått missfall så känslorna var verkligen all over the place.
Nu vet jag att ett tickande hjärta inte är någon garanti alls för att slippa missfall framöver, men med tanke på blödningarna jag haft och att vi redan trodde att vi förlorat det vi önskat allra mest så blev det överväldigande. Till och med gynekologen fick torka bort en tår ur ögat. 🥲
Kl 06.45 imorse var jag och min sambo på gynkliniken?. Vi fick se ett pickande hjärta 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Vi hade redan ställt in oss på att vi fått missfall så känslorna var verkligen all over the place.
Nu vet jag att ett tickande hjärta inte är någon garanti alls för att slippa missfall framöver, men med tanke på blödningarna jag haft och att vi redan trodde att vi förlorat det vi önskat allra mest så blev det överväldigande. Till och med gynekologen fick torka bort en tår ur ögat. 🥲
Wow vad härligt Granen123! vilken vecka är du i?
Tack så jättemycket 😍❤️🥹 Svävar runt på mina rosa moln som jag egentligen har gjort enda sedan 24/11 då jag plussade, alla de glada, lyckliga, förväntansfulla och pirriga känslor jag känt men som hastigt rycktes ifrån mig måndag morgon till och med imorse onsdag morgon. Det har varit 48 långa timmar med konstant oro, ångest, nedstämdhet, sorg?
Det var utan tvekan de två mest psykiskt påfrestande dygnen jag varit med om.. ovissheten, rädslan, oron, sorgen? men så kom istället den enorma lyckan, pirret, glädjen och kärleken tillbaka imorse när vi för första gången fick se ett pickande hjärta på skärmen? åh får tårar och gåshud bara jag skriver om det ögonblicket 🥺🥹🥲❤️❤️❤️❤️ Jag var så inställd på att hon inte skulle se något, på sin höjd ett embryo men utan hjärtaktivitet, alternativt en hinnsäck men tom. Trodde jag skulle få med mig tabletter hem för att hjälpa missfallet på traven? så åkte vi istället hem med motsatt besked😭❤️ Detta ?firade? jag och sambon med att stanna till på ett bageri på vägen hem och köpte med oss färskt bröd som vi åt till frukost framför lucia-tåget på tv 🥹❤️
@granen123 vilken lättnad med ultraljudet!
Wow vad härligt Granen123! vilken vecka är du i?