• Filuren888

BF aug 2024

Hej!

Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
    Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.

Hjärta

• Svar på tråden BF aug 2024
  • Hejsansvejsan27

En till som plussat här idag, men fortfarande tidigt och bara på BIM-3. Tycker alla appar/hemsidor beräknar så olika men har BF runt 15/8 tror jag. Om allt går vägen så blir detta vårt fjärde barn. Har bokat ett tidigt UL den 29/12, vilket känns låååångt bort.

Hade varit kul att på sikt skapa en FB grupp om någon vill det? När jag väntade bebis nummer 3 var vi ca 100st tjejer som hade en mindre privat grupp och vi håller kontakt även idag vilket är så kul. Tycker oftast att de större fb-grupperna lätt blir så opersonliga Flört

• Villblimamma98
    Hejsansvejsan27 skrev 2023-12-01 10:51:18 följande:

En till som plussat här idag, men fortfarande tidigt och bara på BIM-3. Tycker alla appar/hemsidor beräknar så olika men har BF runt 15/8 tror jag. Om allt går vägen så blir detta vårt fjärde barn. Har bokat ett tidigt UL den 29/12, vilket känns låååångt bort.

Hade varit kul att på sikt skapa en FB grupp om någon vill det? När jag väntade bebis nummer 3 var vi ca 100st tjejer som hade en mindre privat grupp och vi håller kontakt även idag vilket är så kul. Tycker oftast att de större fb-grupperna lätt blir så opersonliga Flört

Jag är med I en bf juli då jag är beräknad 31/7 eller 1/8 men lär ju föds i augusti så hänger här med. Jag är gärna på en Facebookgrupp ☺️
  • Cinapuffen
    Alvedon83 skrev 2023-12-01 06:23:36 följande:

Är det bara invänta blödning nu? 😓

Det kanske är en kemisk graviditet. Men jag håller tummarna att blödningen håller sig borta och att detta går vägen. ❤️ Har du tagit något test idag?
  • Cinapuffen

Jag har inskrivningssamtal 19/12, är då i v6+6. Kommer då att boka tid för kub och det brukar vara v10-14. Så jag får vänta länge  på ultraljud. 😅 Vi kommer att göra nipt oxå eftersom jag fyller 42år i januari. 😊

• Alvedon83
    Cinapuffen skrev 2023-12-01 10:58:42 följande:
    Det kanske är en kemisk graviditet. Men jag håller tummarna att blödningen håller sig borta och att detta går vägen. ❤️ Har du tagit något test idag?
    Ja jag tog den sista stickan jag hade kvar av babyplan som mäter från 25, den visade ett tydligt streck men svagt har aldrig fått pos med den stickan förut så vet inte hur den brukar se ut. Misstänker också kemisk, får väl se vad som händer i helgen😓
  • MagganTop
    Cinapuffen skrev 2023-12-01 11:05:36 följande:

Jag har inskrivningssamtal 19/12, är då i v6+6. Kommer då att boka tid för kub och det brukar vara v10-14. Så jag får vänta länge  på ultraljud. 😅 Vi kommer att göra nipt oxå eftersom jag fyller 42år i januari. 😊

Jag är lite kluven hur jag vill göra. Nu får jag gratis kub men har alltid bekostat nipt tidigare då det är mer tillförtitligt än kub som bara är sannolikhetsgrad. men tror nog det lutar åt nipt ändå (fast denna gång ska vi inte ta reda på kön) 

jag är gärna med i en facebookgrupp lite längre fram i graviditeten Glad med mina tidigare barn har vi haft fbgrupp med maxantal 50 och det har verkligen varit personligt och kunnat prata högt o lågt.
  • Hejsansvejsan27

Håller tummarna för dig Alvedon83 Hjärta

Vad trevligt att fler verkar intresserade av en lite mindre fb-grupp! Jag är fortfarande såå tidigt i denna graviditet och har inte passerat bim än, så vågar inte starta en grupp själv redan nu. Vet faktiskt inte ens om jag vet hur man startar en grupp heller hehe, men den som vill och känner sig kunnig på det kan väl meddela här sen? Glad

• Villblimamma98
    Hejsansvejsan27 skrev 2023-12-01 11:27:33 följande:

Håller tummarna för dig Alvedon83 Hjärta

Vad trevligt att fler verkar intresserade av en lite mindre fb-grupp! Jag är fortfarande såå tidigt i denna graviditet och har inte passerat bim än, så vågar inte starta en grupp själv redan nu. Vet faktiskt inte ens om jag vet hur man startar en grupp heller hehe, men den som vill och känner sig kunnig på det kan väl meddela här sen? Glad

jag kan ta på mig att skapa en om det finns folk som vill gå med 
  • Alvedon83

Jag är gärna med i en Facebookgrupp om det här går vägen😭 så här ser mina tester ut. Testet idag är en annan sort som mäter från 25.

• Villblimamma98
    Alvedon83 skrev 2023-12-01 12:04:55 följande:

Jag är gärna med i en Facebookgrupp om det här går vägen😭 så här ser mina tester ut. Testet idag är en annan sort som mäter från 25.

Jag håller tummarna för dig ❤️
Svar på tråden BF aug 2024