BF aug 2024
Hej!
Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.
Hej!
Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.
Börjat blöda då det blev tyvärr ett missfall 😓Önskar er andra lycka till och att ni får njuta av en sommarbebis🌷
Börjat blöda då det blev tyvärr ett missfall 😓Önskar er andra lycka till och att ni får njuta av en sommarbebis🌷
Jag har precis plussat, första barnet!
31/7 eller 1/8, Filuren888, andra barnet
31/7 eller 1/8, Villblimamma98, första barnet
5/8 Granen123, första barnet
6/8 MagganTop, tredje barnet
6/8 Alvedon83, fjärde barnet
6/8 Cinapuffen, fjärde barnet
9/8 xXHalloweenXx, femte barnet
15/8 lugnoro, första barnet
En till som plussat här idag, men fortfarande tidigt och bara på BIM-3. Tycker alla appar/hemsidor beräknar så olika men har BF runt 15/8 tror jag. Om allt går vägen så blir detta vårt fjärde barn. Har bokat ett tidigt UL den 29/12, vilket känns låååångt bort.
Hade varit kul att på sikt skapa en FB grupp om någon vill det? När jag väntade bebis nummer 3 var vi ca 100st tjejer som hade en mindre privat grupp och vi håller kontakt även idag vilket är så kul. Tycker oftast att de större fb-grupperna lätt blir så opersonliga
Dold facebookgrupp hade varit kanon!
så
tröttsamt med all reklam här på fl.
Dold facebookgrupp hade varit kanon!
så
tröttsamt med all reklam här på fl.
Hej! Här är en till som nyligen plussat, är också gärna med i nån grupp 🙂.
31/7 eller 1/8, Filuren888, andra barnet
31/7 eller 1/8, Villblimamma98, första barnet
5/8 Granen123, första barnet
6/8 MagganTop, tredje barnet
6/8 Alvedon83, fjärde barnet
6/8 Cinapuffen, fjärde barnet
9/8 xXHalloweenXx, femte barnet
12/8 Stellanova23, tredje barnet
15/8 lugnoro, första barnet