Inlägg från: Anonym (cupido) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cupido)

Otrogen med sambos bättre vän

Dags att göra slut med din sambo utan att konkretisera anledningen och hålla låg profil tills ni inte är sambos mer.

Men tveksamt om det är så klokt att kasta sig över denna svarta förmåga efteråt. Om hon är en av din sambos bättre vänner, måste det omvända väl också gälla, och det betyder att hon inte har några större problem med att flörta upp och hamna i säng med lite grann vem som helst när hon känner för det. Inte optimalt om man vill ha en seriös relation. Så om du inte är kapabel att tänka klart med hjärnan i denna situation riskerar du nog att drabbas av lite karma när hon flörtar upp någon annan.

• Anonym (cupido)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-26 16:39:52 följande:

Hon säger att hon har känslor för mig, men ja hon kan flörta med andra. Men hon har sagt under dagen nu att hon aldrig skulle ligga med nån väns pojkvän bara för skojs skull och gjorde för hon har känslor men tycker själv att de är dumt att vi hamnade där vi hamnade.
    Och att hon kunde skött det snyggare 

Vi har bestämt att vi ska ses på tisdag för att prata och inte ta allt genom text.

Du borde hellre fokusera på att få avslutat ditt nuvarande förhållande på ett snyggt och städat sätt, istället för att 'prata' vidare med denne kvinnlige player som tydligen vet vilka repliker man skall säga till såna som dig.
  • Anonym (cupido)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-27 15:39:39 följande:
    Lutar stark åt att jag kommer snart bli singel, känner mig som ett svin.
    Men hade ni känt henne så hade ni förstått mig bättre, då detta är en toppen tjej 
    och trodde aldrig att hon skulle ha känslor för mig (haft det ett bra tag) 
    Jag är ledsen att behöva vara den som säger det, men bli gärna singel men räkna inte med att hon står där och väntar på dig.

Hon har ju redan lyckats vinna trofén , en väninnas pojkvän, men varför skulle hon vara intresserad i dig som singel när det finns så många andra singlar här i världen?

Kanske också lite fördomsfullt av mig men adopterade har ofta identitetsproblem och psykiska issues som omgivningen ofta inte ser. I detta fall verkar det vara rätt så befogat att vara skeptisk omkring hur lämplig hon är som partner.
Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän