• Anonym (Svårt dilemma)

Otrogen med sambos bättre vän

Hej 

I fredags hamnade jag i sängen med sambos bättre vän, vi hade otroligt bra sex (om man får säga så)

under gårdagen har vi haft kontakt och pratat och framkom att hon har haft känslor för mig en längre stund.
    Och hon vill ses igen och jag väl inga problem med det då hon är nåt speciellt 

Hon är svart (vita föräldrar) och detta gör det lite speciellt då det är nåt jag har drömt om i många år långt innan jag träffade min sambo (varit ihop i 4år) och sambos snart i år.
    Så när hon började flörta med mig i fredags så var det underbart och tankarna om min sambo fanns inte , lite ånger fanns självklare när jag vaknade igår 

Vad göra ? Vill träffa henne 
    Tankarna går i hundra

• Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän
  • Anonym (cupido)

Dags att göra slut med din sambo utan att konkretisera anledningen och hålla låg profil tills ni inte är sambos mer.

Men tveksamt om det är så klokt att kasta sig över denna svarta förmåga efteråt. Om hon är en av din sambos bättre vänner, måste det omvända väl också gälla, och det betyder att hon inte har några större problem med att flörta upp och hamna i säng med lite grann vem som helst när hon känner för det. Inte optimalt om man vill ha en seriös relation. Så om du inte är kapabel att tänka klart med hjärnan i denna situation riskerar du nog att drabbas av lite karma när hon flörtar upp någon annan.

• Anonym (Svårt dilemma)
    Anonym (cupido) skrev 2023-11-26 12:03:24 följande:

Dags att göra slut med din sambo utan att konkretisera anledningen och hålla låg profil tills ni inte är sambos mer.

Men tveksamt om det är så klokt att kasta sig över denna svarta förmåga efteråt. Om hon är en av din sambos bättre vänner, måste det omvända väl också gälla, och det betyder att hon inte har några större problem med att flörta upp och hamna i säng med lite grann vem som helst när hon känner för det. Inte optimalt om man vill ha en seriös relation. Så om du inte är kapabel att tänka klart med hjärnan i denna situation riskerar du nog att drabbas av lite karma när hon flörtar upp någon annan.

Hon säger att hon har känslor för mig, men ja hon kan flörta med andra. Men hon har sagt under dagen nu att hon aldrig skulle ligga med nån väns pojkvän bara för skojs skull och gjorde för hon har känslor men tycker själv att de är dumt att vi hamnade där vi hamnade.
    Och att hon kunde skött det snyggare 

Vi har bestämt att vi ska ses på tisdag för att prata och inte ta allt genom text.

Ja sen är det dumt att dumpa å gå till henne, ingen kommer se det på ett possessivt sett så långt fattar jag
    och deras vänskap kommer inte finnas kvar

Hon har sagt (sen om håller de) att om jag dumpar så väntar hon på mig.
    Men vill jag ha henne? ja hon är vacker härligt personlighet känt henne sen jag träffade min sambo 

Fan vad allt är knas , få se vad som händer på tisdag 
    jag är kluven 

• Anonym (Camilla)

Uselt gjort av er båda två. Avsluta relationen med sambon innan du gör vidare. Riktigt ofräsch att det är hennes bästa vän. Dubbelt svek på nått vis. Usch för sådana människor som ni. Ni kanske förtjänar varandra. Ingen av er är något att bygga på. Stackars din sambo. Hoppas det uppdagas snarast eller att come clean. Vilket är rätt osannolikt. . 

• Anonym (cupido)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-26 16:39:52 följande:

Hon säger att hon har känslor för mig, men ja hon kan flörta med andra. Men hon har sagt under dagen nu att hon aldrig skulle ligga med nån väns pojkvän bara för skojs skull och gjorde för hon har känslor men tycker själv att de är dumt att vi hamnade där vi hamnade.

Vi har bestämt att vi ska ses på tisdag för att prata och inte ta allt genom text.

Du borde hellre fokusera på att få avslutat ditt nuvarande förhållande på ett snyggt och städat sätt, istället för att 'prata' vidare med denne kvinnlige player som tydligen vet vilka repliker man skall säga till såna som dig.
  • Anonym (bisarrt)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-26 16:39:52 följande:

Ja sen är det dumt att dumpa å gå till henne, ingen kommer se det på ett possessivt sett så långt fattar jag
    och deras vänskap kommer inte finnas kvar

Hon har sagt (sen om håller de) att om jag dumpar så väntar hon på mig.
    Men vill jag ha henne? ja hon är vacker härligt personlighet känt henne sen jag träffade min sambo 

Fan vad allt är knas , få se vad som händer på tisdag 
    jag är kluven 

Alltid lika lustigt när människor med trasig moralkompass funderar över om de kan lita på någon som bevisligen har en lika trasig moralkompass. Tomte

Vad är problemet TS? Du säger att hon är vacker md en härlig personlighet (om man bortser ifrån att hon är en backstabbing bitch som skulle kunna sälja sin morsa om hon fick ut nåt av det själv), så vad är det du tvekar över?
  • Anonym (Camilla)
    Silverjenny skrev 2023-11-27 14:55:24 följande:

Hur kan hon vara svart om hon har vita föräldrar?

Jag drar till med en vild gissning. Tjejen är adopterad. Vad nu hennes hudfärg med saken att göra. Från TS sida alltså. 
  • Anonym (Svårt dilemma)

Vet inte vad jag ska svara er tyvärr, min känsla är att man pratar ut om misstag/möjligheter mellan fyra ögon 

Tyck vad ni vill men ska träffa henne i morgon och nej att ha sex med henne igen är ett stort NEJ 

• Agda90

Hur du än gör så har du gjort bort dig totalt. Det verkar inte som att du har så mycket dåligt samvete över att ha varit otrogen. Så det enda rätta är att göra slut och låta din sambo få läka från det enorma sveket som du och hennes vän har begått. 

• Silverjenny

Först och främst måste du berätta för din sambo så att ni båda två får samma möjlighet att utvärdera ert förhållande och besluta om ni vill stanna hos varandra.

Om du och sambon bestämmer er för att separera (eller hon kastar ut dig, eller du lämnar henne) så är nästa fråga om du ska inleda en relation med den här svarta tjejen med vita föräldrar (jag är väldigt nyfiken på denna fetisch du har för svarta kvinnor med vita föräldrar - det kan verkligen inte vara enkelt att uppfylla så jag förstår om du är euforisk som hittat ett exemplar!

Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän