• Anonym (Svårt dilemma)

Otrogen med sambos bättre vän

Hej 

I fredags hamnade jag i sängen med sambos bättre vän, vi hade otroligt bra sex (om man får säga så)

under gårdagen har vi haft kontakt och pratat och framkom att hon har haft känslor för mig en längre stund.
    Och hon vill ses igen och jag väl inga problem med det då hon är nåt speciellt 

Hon är svart (vita föräldrar) och detta gör det lite speciellt då det är nåt jag har drömt om i många år långt innan jag träffade min sambo (varit ihop i 4år) och sambos snart i år.
    Så när hon började flörta med mig i fredags så var det underbart och tankarna om min sambo fanns inte , lite ånger fanns självklare när jag vaknade igår 

Vad göra ? Vill träffa henne 
    Tankarna går i hundra

• Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän
  • Anonym (Bocken)
    molly50 skrev 2023-11-28 12:42:26 följande:
    Jag antar att du aldrig har blivit bedragen?
    Och har du det så kan du inte bry dig särskilt mycket om det.
    För de flesta så tar det betydligt längre tid än en vecka innan man börjar tänka på sex igen.
    I synnerhet när otroheten har skett med någon som står en nära.
    Som sagt så tänker inte alla med könet,som du verkar göra.
    Har blivit utsatt för otrohet så jag vet vad det handlar om. Beror mycket på hur länge man varit ihop och vilka känslor som är inblandade. 

Hade jag "bara" varit sambo och ej haft gemensamma barn hade jag fortsatt att knulla henne medans jag letade ny tjej. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Bocken) skrev 2023-11-28 14:43:05 följande:
    Har blivit utsatt för otrohet så jag vet vad det handlar om. Beror mycket på hur länge man varit ihop och vilka känslor som är inblandade. 

Hade jag "bara" varit sambo och ej haft gemensamma barn hade jag fortsatt att knulla henne medans jag letade ny tjej. 
    Men va? Kvittar väl om man har barn eller inte, du fattar väl att du sårar tjejen? Usch 
  • Anonym (Jessica)

Men visst, vissa som varit utsatta för otroheter blir väl likadana själva istället 

• Anonym (Bocken)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-11-28 15:29:40 följande:
    Men va? Kvittar väl om man har barn eller inte, du fattar väl att du sårar tjejen? Usch 
    Hänger inte med, är det jag som sårar tjejen om jag fortsätter att knulla henne trots att hon har varit otrogen?

För mig är det skillnad om man har barn, hur lätt man lämnar en relation.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Bocken) skrev 2023-11-28 16:24:49 följande:
    Hänger inte med, är det jag som sårar tjejen om jag fortsätter att knulla henne trots att hon har varit otrogen?

För mig är det skillnad om man har barn, hur lätt man lämnar en relation.
    Om man har drt dåligt kan man ju inte stanna bara för man har barn. Då lär man barnen hur kärlek ska vara, falskt. 
  • Anonym (Svårt dilemma)
    molly50 skrev 2023-11-28 12:16:42 följande:
    Bra att du berättade,i alla fall.
    Och du fick vad du förtjänade.
    Väninnan då?
    Har ditt ex behållit henne eller bett henne fara och flyga också?

Dom pratade igår efter när jag drog var både högt å låga och som jag förstod det som. Ex sa aldrig dra åt helvete, men tror inte att det kommer blir bra mellan dom , för tillfället är vänskapen nog död

Får nog bättre uppdatering senare 

Kan säga att tel har gått varm idag kan jag säga och att det är två läger
    vissa tycker det är bra att vi gjorde slut och vissa tycker att man är ett ass
    En polare jublade tex då han aldrig har gillat mitt ex
    Men har lite knasig 🤪 

Men ett meddelande värmde extra från xxxx vän sedans ung ålder, som berättade att hennes känslor för mig är äkta och har känt så lång tid. Men tycker att de var fel gjort av henne att göra som hon gjorde

Då vet jag att hon inte gjorde det för en kväll

Sen ni som pratar trekant mm kommer inte bli av 

• molly50
    Anonym (Bocken) skrev 2023-11-28 14:43:05 följande:

Jag var också "bara" sambo med mitt ex när han var otrogen med min bästa vän.
    Men aldrig att jag hade velat fortsätta vara kk med honom och än mindre ha trekant med honom och min sk vän efter det.
    Det fanns inte på kartan.
    Jag var hellre utan sex än att ha det med någon som sårat mig så djupt.
    Du kan inte ha haft tillräckligt starka känslor för ditt ex om du ändå ville fortsätta ha sex med henne efter ett sådant svek.
  • molly50
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 17:39:55 följande:

Dom pratade igår efter när jag drog var både högt å låga och som jag förstod det som. Ex sa aldrig dra åt helvete, men tror inte att det kommer blir bra mellan dom , för tillfället är vänskapen nog död

Får nog bättre uppdatering senare 

Kan säga att tel har gått varm idag kan jag säga och att det är två läger
    vissa tycker det är bra att vi gjorde slut och vissa tycker att man är ett ass
    En polare jublade tex då han aldrig har gillat mitt ex
    Men har lite knasig 🤪 

Men ett meddelande värmde extra från xxxx vän sedans ung ålder, som berättade att hennes känslor för mig är äkta och har känt så lång tid. Men tycker att de var fel gjort av henne att göra som hon gjorde

Då vet jag att hon inte gjorde det för en kväll

Sen ni som pratar trekant mm kommer inte bli av 

Det lär nog bli svårt för dem att fortsätta vara vänner som förut efter det här-
    Hur ska hon kunna lita på henne igen?

Jag sällar mig nog til den skaran som tycker att du har betett dig som ett ass.
    Hur kär eller kåt man än må vara så är det inte ok att bete sig så som du gjorde.
    Om det var dåligt mellan dig och exet så hade det varit ärligare att göra slut istället.

Du tycker det var fel av exets vän?
    Men du själv då? Har inte du gjort minst lika mycket fel?
    Eller är du oskyldig som bara "råkade" hamna i hennes säng?
    Hur är det med det egna ansvaret?
    Har du inget samvete gentemot ditt ex?
  • Anonym (Elisa)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 11:21:53 följande:

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

Tycker det är jättebra gjort att du berättade...Trots allt..

Det är ovanligt- iaf här på FL...Att någon som har varit otrogen berättar för sin partner och så snabbt dessutom..
  • Anonym (Inte konstigt)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-11-28 22:05:31 följande:
    Tycker det är jättebra gjort att du berättade...Trots allt..

Det är ovanligt- iaf här på FL...Att någon som har varit otrogen berättar för sin partner och så snabbt dessutom..
    Fast detta verkar ju handla om unga människor utan barn, som har sexuella relationer lite hit och dit som många unga har idag (och det kan man tycka vad man vill om såklart). D.v.s. den här killen hade inte så mycket att förlora, och ingen annan blir lidande om förhållandet tar slut p.g.a. att han berättar.

Det är ju en helt annan sak om man är gift, har barn, äger ett hus tillsammans, kanske ett familjeföretag också i värsta fall, föräldrarna och svärföräldrarna och andra släktingar har med tiden blivit goda vänner och är tätt knutna till familjen, man kanske har en fin sammanhållning med grannarna, eller är aktiva hela familjen i en kyrka eller annan förening... Att berätta DÅ och kanske rasera hela detta sammanbygge efter 10-15-20 år, om frun/maken väljer att ta ut skilsmässa, är ju något HELT annat. Klart att man inte vill riskera det. 
Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän