Tips till vårt sexproblem?
Min man och jag har fortfarande roligt och trevligt i sängen efter att ha hängt ihop i många år, men vi har ett problem med att mitt kön utsöndrar lite väl stark doft när jag blir kåt. Båda tycker att den är för stark för att den ska vara trivsam. Värst är det för honom när han ska ta mig bakifrån. Egentligen är bakifrån på alla fyra den ställning vi båda föredrar, den är liksom skönast och sexigast, men stanken gör att man drar sig.
Några råd kring hur jag skulle kunna fräscha upp mig behöver jag inte, för tro mig, jag följer de hygienråd jag har fått av gynekologen. Dessutom är jag nyduschad när vi har sex så det handlar inte om att jag inte anstränger mig. Det är inte infektioner som gör att jag luktar illa utan det är den naturliga fittdoften vid kåthet som är stark. Gynekologen säger att det är naturligt att kvinnor doftar lite olika i underlivet och att man får acceptera det.
Dock undrar jag om ni har några beprövade tips på hur vi kan göra för att lida mindre av stanken? Man kanske skulle smörja våra näsor med lite Vicks eller nått i samband med sex..? den föreslog jag för min man häromdagen, men jag har inte köpt salvan ännu. Ge gärna förslag som ni själva har prövat och varit nöjda med.