• Anonym (What)

Avmatcha efter lång tid

Hej

pratsde med en tjej ett längre tag , typ två veckor o vi var båda nyfikna o flörtade lite lagom. Verkade ha samma tankar o vad vi tycker om o verkade gilla varann.

så höll vi på o styra upp dejt, vi kunde inte i helgen som var o skrev lite kort om en dag i veckan, o hon föreslog helgen då vi förstod de skulle bli svårt innan. 

jag läste hennes meddelande , kommer hem på kvällen o loggade in på Tinder. och så var hon borta !

what ? Vad händer egentligen, verkade ju gå fint ? 

hjälp mig förstå vad som hänt ?

• Svar på tråden Avmatcha efter lång tid
  • Anonym (Tutti belli)

Du blev ghostad, klassiker 

• Anonym (Många anledningar)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 20:45:05 följande:
    Avmatcha efter lång tid

Hej

pratsde med en tjej ett längre tag , typ två veckor o vi var båda nyfikna o flörtade lite lagom. Verkade ha samma tankar o vad vi tycker om o verkade gilla varann.

så höll vi på o styra upp dejt, vi kunde inte i helgen som var o skrev lite kort om en dag i veckan, o hon föreslog helgen då vi förstod de skulle bli svårt innan. 

jag läste hennes meddelande , kommer hem på kvällen o loggade in på Tinder. och så var hon borta !

what ? Vad händer egentligen, verkade ju gå fint ? 

hjälp mig förstå vad som hänt ?

Hon kanske blev sur för att du läste och inte svarade? Eller hon kanske bestämde sig för att gå vidare med någon annan. Hon kanske börjat störa sig på något hos dig. Omöjligt att veta. När jag avmatchar brukar det vara för något han sagt som jag stör mig på.
  • Anonym (What)

Jo Förstår att jag blev ghostad. försöker dock förstå varför efter så lång tid ? Tror inte att jag sagt nåt hon stör sig på för allt har flutit smidigt o inga kontroversiella saker alls, kändes så bra 

ja de e la klart att hon kanske gillar nån o vill vidare med den. 

kan man verkligen avmatcha någon så lätt efter en bra o närmare kontakt i två veckor för att jag inte svarar på ett antal timmar ? Då blir man ju rädd för o dejta, jobbar ju på dagen o ville skriva ett bättre svar än när jag var stressad på jobbet 

• Anonym (borttagen)

Det kan vara så att hennes konto blev borttaget eller att hon raderade kontot, då försvinner matchningarna.

• Anonym (Många anledningar)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 21:14:25 följande:

Jo Förstår att jag blev ghostad. försöker dock förstå varför efter så lång tid ? Tror inte att jag sagt nåt hon stör sig på för allt har flutit smidigt o inga kontroversiella saker alls, kändes så bra 

ja de e la klart att hon kanske gillar nån o vill vidare med den. 

kan man verkligen avmatcha någon så lätt efter en bra o närmare kontakt i två veckor för att jag inte svarar på ett antal timmar ? Då blir man ju rädd för o dejta, jobbar ju på dagen o ville skriva ett bättre svar än när jag var stressad på jobbet 

Det är väl klart att man kan. Hon har säkert haft kontakt med flera andra under tiden, så det krävs väldigt väldigt lite ibland.
  • Anonym (What)

Det låter ju konstigt, varför skulle hennes konto tas bort ? o varför skulle hon helt plötsligt radera kontot när det går bra? nån gång har nån velat ta bort tinder men då har vi bytt nr eller annat

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 21:27:29 följande:

Det låter ju konstigt, varför skulle hennes konto tas bort ? o varför skulle hon helt plötsligt radera kontot när det går bra? nån gång har nån velat ta bort tinder men då har vi bytt nr eller annat

Det har aldrig slagit dig att hon inte delade din syn på det ''ni hade''? 
  • Anonym (What)

Jaha jaja det var nån anledning , oklart vad. 

jag kan ju undra varför man inte säger nåt efter så här lång tid utan bara tar bort

men De e säkert hundra olika orsaker till det med 

ok, Nästa tjej 

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 22:04:34 följande:

Jaha jaja det var nån anledning , oklart vad. 

jag kan ju undra varför man inte säger nåt efter så här lång tid utan bara tar bort

men De e säkert hundra olika orsaker till det med 

ok, Nästa tjej 

Så var det....
    Och så blir det, kör på och lycka till..
    Ge inte upp 
  • Anonym (What)

Om hon inte delade min syn ? 

varflr skulle hon då skriva att jag verkar fin o härlig ? 

Svar på tråden Avmatcha efter lång tid