• Anonym (What)

Avmatcha efter lång tid

Hej

pratsde med en tjej ett längre tag , typ två veckor o vi var båda nyfikna o flörtade lite lagom. Verkade ha samma tankar o vad vi tycker om o verkade gilla varann.

så höll vi på o styra upp dejt, vi kunde inte i helgen som var o skrev lite kort om en dag i veckan, o hon föreslog helgen då vi förstod de skulle bli svårt innan. 

jag läste hennes meddelande , kommer hem på kvällen o loggade in på Tinder. och så var hon borta !

what ? Vad händer egentligen, verkade ju gå fint ? 

hjälp mig förstå vad som hänt ?

• Svar på tråden Avmatcha efter lång tid
  • Anonym (What)

Men hallå , jag har inte uppvisat nåt sånt mönster som du verkar o prata om. 

vadå spara tid , jag var intresserad, 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Många anledningar) skrev 2023-12-04 21:26:05 följande:
    Det är väl klart att man kan. Hon har säkert haft kontakt med flera andra under tiden, så det krävs väldigt väldigt lite ibland.
    Ja, kvinnor säger själva att de pratar med flera, och därför kan kosta på sig att vara kräsna.
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag blev själv ghostad av två kvinnor på Tinder. Jag tyckte att det gick bra, men de pratade förstås med andra män som de tyckte var mer intressanta.

• Anonym (Krkr)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 22:09:09 följande:

Om hon inte delade min syn ? 

varflr skulle hon då skriva att jag verkar fin o härlig ? 

Håller med, taskigt. Men tyvärr gör många så. Både tjejer och killar.

Hann ni inte träffas så är det väl bra. En del gör ju så då med, även de som varit med varann ett bra tag. Bara drar utan en förklaring/ljuger om varför. Eller är otrogna. 

• Anonym (Krkr)
    Anonym (What) skrev 2023-12-05 06:36:44 följande:

Försök strunta i det nu. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Krkr) skrev 2023-12-05 06:54:42 följande:
    Försök strunta i det nu. 
    Ja, inte mycket man kan göra mer än att vara sig själv. Vanligt att män inbillar sig att det känns bra och att det går bra, medan hon inte känner så.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 23:28:57 följande:

Hm bli konstigt om det är så flyktigt att svar några timmar senare gör att hon avmatchar 

då är det nån sorts bekräftelsebehov ni har 

det kan dröja ett tag ja, med familj o vänner. Beror på hur bråttom frågan är. Precis som folk kan dröja med svar mot mig ibland 

Du är irrationell och beter dig orimligt rabiat för en så trivial sak...
    She dodged a bullet thats for sure.... 
  • Anonym (What)

Haha lugna ner dig, är nån rabiat är det du 

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (What) skrev 2023-12-05 08:15:46 följande:

Haha lugna ner dig, är nån rabiat är det du 

Jag ät.väldigt lugn till och med, testa du med? Släpp det, inse att alla inte är som du. 
    Jag håller med dig, och önskar dig lycka till. Jag vet att det finns kvinnor därute som ibte leker och beter sig illa. 
  • Anonym (Tinder tjejen)

Ni har inte ens setts! Två veckor av prat på Tinder är ingenting. Jag har blivit hostad av folk jag träffat flera gånger ibland då man bestämt träff alltså tid och plats att ses. Sånt tar på självkänslan men det är tyvärr så det är att nätdejta. 

Ett tips är att träffa tjejen så snabbt så möjligt helst inom en vecka. Min erfarenhet är att ju längre man pratar desto mindre är sannolikheten att man ses. Menar inte att du ska föreslå en träff det första du gör men efter 2-3 dar kan det vara lagom. 

• Anonym (Många anledningar)
    Anonym (What) skrev 2023-12-05 06:36:44 följande:

Du har ju ingen aning vad hon uppfattat för mönster eller inte. Och hon har ingen om du faktiskt är intresserad eller inte. Tycker att det är otroligt märkligt att ställa en fråga och sedan bli arg på svaren.
  • Anonym (What)

Jag har inte blivit arg på svaren, tack för era svar, ha det fint alla

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (What) skrev 2023-12-05 21:38:22 följande:

Jag har inte blivit arg på svaren, tack för era svar, ha det fint alla

Varsågod, hejdå!
Svar på tråden Avmatcha efter lång tid