• Anonym (What)

Avmatcha efter lång tid

Hej

pratsde med en tjej ett längre tag , typ två veckor o vi var båda nyfikna o flörtade lite lagom. Verkade ha samma tankar o vad vi tycker om o verkade gilla varann.

så höll vi på o styra upp dejt, vi kunde inte i helgen som var o skrev lite kort om en dag i veckan, o hon föreslog helgen då vi förstod de skulle bli svårt innan. 

jag läste hennes meddelande , kommer hem på kvällen o loggade in på Tinder. och så var hon borta !

what ? Vad händer egentligen, verkade ju gå fint ? 

hjälp mig förstå vad som hänt ?

• Svar på tråden Avmatcha efter lång tid
  • Anonym (Många anledningar)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 22:04:34 följande:

Jaha jaja det var nån anledning , oklart vad. 

jag kan ju undra varför man inte säger nåt efter så här lång tid utan bara tar bort

men De e säkert hundra olika orsaker till det med 

ok, Nästa tjej 

Två veckor är ingenting.
  • Anonym (What)

2 veckor verkar vara en evighet på tinder, så lättflyktigt allt är där. 

men visst är inte superlång tid, men man hinner lära känna varann rätt mkt på den tiden

eller vad menar du med ditr svar ?

• Anonym (Många anledningar)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 22:37:55 följande:

2 veckor verkar vara en evighet på tinder, så lättflyktigt allt är där. 

men visst är inte superlång tid, men man hinner lära känna varann rätt mkt på den tiden

eller vad menar du med ditr svar ?

Jag menar att man inte känner en person efter två veckors chattande på Tinder.
  • Anonym (Lillan)

Jag är sån som ibland tappar orken och tar bort mitt konto eller avmatchar. En sådan sak som att han läser ett meddelande och det sen tar en massa timmar att svara så känns det som det kommer bara bli värre sen. Har varit med om det förr och det är inget gott tecken. Har jag redan börjat störa mig på det beteendet så kan jag snabbt tappa gnistan och bestämma mig och skita i hela grejen.
    Det ska vara skoj och dejta och jag vill inte vara den som sitter och väntar i 10 timmar på ett enkelt svar varje gång när man håller på och lära känna varandra. Man måste våga visa sitt intresse och inte spela massa spel om man ska lyckas.

• Anonym (What)

Nä jag har inte sagt att jag känner henne. så vad menar du ?

• Anonym (What)

Eh va, vadå vänta på svar. Jag jobbar på dagen. Hinner inte chatta då. Låter mer som att du har ett stort bekräftelse behov.

varför skulle det bli värre , jag har inte gett såna tecken till henne. Dessutom har vi skrivit regelbundet med några timmar emellan 

• Anonym (Lillan)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 23:03:42 följande:

Eh va, vadå vänta på svar. Jag jobbar på dagen. Hinner inte chatta då. Låter mer som att du har ett stort bekräftelse behov.

varför skulle det bli värre , jag har inte gett såna tecken till henne. Dessutom har vi skrivit regelbundet med några timmar emellan 

Jag jobbar på dagen med, men det finns alltid några små luckor här och där att klämma iväg ett svar om vilken dag man kan ses, om man vill ses. Speciellt om
    man läser meddelandena.Det handlar inte om att chatta.

svarar du inte på enkla sms från vänner eller familj när du är på jobbet heller?
  • Anonym (What)

Hm bli konstigt om det är så flyktigt att svar några timmar senare gör att hon avmatchar 

då är det nån sorts bekräftelsebehov ni har 

det kan dröja ett tag ja, med familj o vänner. Beror på hur bråttom frågan är. Precis som folk kan dröja med svar mot mig ibland 

• Anonym (Lillan)
    Anonym (What) skrev 2023-12-04 23:28:57 följande:

Hm bli konstigt om det är så flyktigt att svar några timmar senare gör att hon avmatchar 

då är det nån sorts bekräftelsebehov ni har 

det kan dröja ett tag ja, med familj o vänner. Beror på hur bråttom frågan är. Precis som folk kan dröja med svar mot mig ibland 

Du kan kalla det vad du vill. det var du som ville ha svar på vad hon möjligen kunde ha för anledning att ghosta dig.

en sån där känsla kommer inte från ingenstans utan när man börjat se ett mönster OCH har man då dålig erfarenhet sen tidigare så är det enklare och ge upp. Man sparar en massa väntande på någon som inte är speciellt intresserad tillbaka.

• Anonym (Kanske)

Gissar att kontot blev raderat av någon anledning 

Svar på tråden Avmatcha efter lång tid