Eulalia84 skrev 2024-09-11 20:56:35 följande:
Åh vad härligt att ni också fick ett så bra resultat!🥰
Ja väntan är nästan värst, och å ena sidan vill man börja testa och å andra sidan inte🤣
Jag kommer nog inte att tjuvtesta som det känns, om inte mensen kommer före testdag då kanske. Har du också fått testdag den 22/9 eller har du något annat datum?😃
Ja vi fick två blastos till frysen, en med bra kvalitet och en med lite sämre kvalitet. Så det var mycket bättre än vi vågade hoppas på!🤩 men samtidigt blev vi lite besvikna för det fanns en blasto till dagen innan och en till på g, som båda tillbaka-bildades till dag 6. Men som sagt hade vi ju inte vågat hoppas på två till frysen så försöker att vara glad för dem😀
Jaa eller hur! Men jag tycker att det känns så himla mycket press att ta ett test och få ja eller nej så brukar tycka att det känns skönare att börja testa lite tidigare och få lite förvarning om att det nog inte gått så bra. Man är ju så himla nyfiken också så så svårt att låta bli😂 samtidigt blir det ju så svårt med ovitrelle-sprutan, vill ju vara säker på att den är ute ur kroppen. Jag kanske ska testa imorgon för att vara säker på att den är ute ur kroppen när jag väl testar nästa gång☺️ jag har testdag den 20:e, de har sagt att jag ska ta ett blodprov då!