Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Hur gör jag? Råd?

Skriv mess till den andra kvinnan att sluta kontakta mig, att du inte vill ha något med henne att göra och be henne dra åt helvete. Detta är nog din största chans att reparera skadan du orsakat din kvinna som också är mamma till ditt egna barn. Visa detta för din flickvän!

• felicityporter
    Tukt skrev 2023-12-09 16:11:39 följande:
    Jo, men låt oss säga din sambo pratat med den andra tjejen och det sagts en massa saker, och det i sin tur är grunden till att din sambo inte vill sätta sig ned och resonera. Skulle du inte vilja veta vad, så du kan hantera det?
    Att prata med den andra kvinnan vore totalt kontraproduktivt i det här läget. Oavsett vad hon än säger kommer det leda till att han kommer hamna i en ännu värre hundkoja än han redan sitter i. Det bästa han kan göra nu är att ignorera det andra psychot helt, efter att först skickat ett mess där han skriver att hon ska sluta kontakta honom, att hon är ett gigantiskt misstag och be henne dra åt helvete. Sedan blocka henne ÖVERALLT! Detta är hans bästa chans att få tillbaka sin sambo och vinna hennes förtroende.
  • felicityporter
    Tukt skrev 2023-12-09 17:20:20 följande:
    Är man okänslig och oansvarig ena gången, så är det nog en risk man är det annars också. Hur vida den andra är ett "psycho" överlåter jag till psykvården...
    Man är ett rejält rubbat psycho om man ligger med någon som har barn med en annan som hon dessutom
    själv känner och medverkar till att rasera en hel familj, dessutom bekräftar hon bilden av sig själv som ett självupptaget psycho genom att hon kontaktar honom flertalet gånger efteråt trots att han inte svarar.
  • felicityporter
    Tukt skrev 2023-12-09 18:45:59 följande:
    Nu handlar ju inte tråden om den här kvinnans psykologiska status, inte heller din syn på otrohet. Utan hur TS ska hantera situationen. Och eftersom han verkligen verkar vilja lösa det hela så är det just det jag reflekterat över.
    Jag med, jag bara försöker hjälpa honom reparera skadan han och psychot orsakat och eftersom han skrivit om psychots försök till kontakt har jag gett honom de bästa råd jag kan ge.
  • felicityporter
    Anonym (Given) skrev 2023-12-17 23:54:21 följande:

Om inte tjejen vill prata med dig kan du väl lika gärna fortsätta ligga med den nya?
    Är hon snygg?

Sluta höra av dig till din tjej. Hon kommer höra av sig när hon inser att du verkar ha gått vidare. 
    Vill du verkligen ha tillbaka henne ska du spela extremt svårfångad. Funkar alltid. 

Hon har barn med honom, gör han det du förslår kommer han förlora henne för evigt. Så enkelt är det.
Svar på tråden Hur gör jag? Råd?