BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Är det nån mer som varit med om att NC och FF ger olika ägglossningsdagar och även väldigt olika coverline-värden? Blir så förvirrad och vet inte vad jag ska räkna ifrån för dag eller vilken dag BIM ska vara längre.
Jag fick positivt ÄL test 24/12, kände ägglossningen 25/12 på kvällen. Hur räknar jag till BIM?
1. Från 24e+ 14 dagar= 7/1
2. Från 25e+14 dagar= 8/1
3. from dagen efter ägglossning? 26e+14dagar = 9/1?
Räknar ni in ÄL dagen fram till BIM eller from dagen efter ÄL?
Vill ta test men vill inte bli besviken av negativt pga att jag testat för tidigt.
Jag fick positivt ÄL test 24/12, kände ägglossningen 25/12 på kvällen. Hur räknar jag till BIM?
1. Från 24e+ 14 dagar= 7/1
2. Från 25e+14 dagar= 8/1
3. from dagen efter ägglossning? 26e+14dagar = 9/1?
Räknar ni in ÄL dagen fram till BIM eller from dagen efter ÄL?
Vill ta test men vill inte bli besviken av negativt pga att jag testat för tidigt.
Testade negativt nu på morgonen. Är på cykeldag 25 och några dagar kvar till mens. Med dottern testade jag positivt på cykeldag 28 dvs Bim+1. Har många graviditetssymtom men kroppen har ju lurat en förut så bara att vänta och se om mensen kommer
Testade negativt nu på morgonen. Är på cykeldag 25 och några dagar kvar till mens. Med dottern testade jag positivt på cykeldag 28 dvs Bim+1. Har många graviditetssymtom men kroppen har ju lurat en förut så bara att vänta och se om mensen kommer
Dom här dagarna går saktare än vanligt. Hoppas på lite tur för oss alla 
Hur gör ni andra för att klara av väntan mellan ÄL och BIM?
jag känner hopp och förtvivlan om vartannat. Jag är så less.