BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Hur gör ni andra för att klara av väntan mellan ÄL och BIM?
jag känner hopp och förtvivlan om vartannat. Jag är så less.
Heej,
jag har ingen självkontroll, har testat 4 ggr redan. Men tänker att om det ger mig lite lugn o ro så spelar det ingen roll.
Är 3 dagar ifrån BIM, lång menscykeln denna månad tydligen (40 dagar). hade väldigt mycket gravidsymtom från än fram till nån dag sen, dom har försvunnit nu?förutom att mina bröst känns större än vanligt.
tog gravtest imorse som visade negativt så nu väntar jag bara in mensen o försöker tänka positivt :)
Tack snälla för svar!
Det lugnar mig en del, och ger tillbaka hoppet hehe. Testade igår och idag och fick blankt så blev rätt nere för trodde jag var på ÄL+11 men då har jag ju bara räknat helt fel! Då avvaktar jag 2 dagar, tack igen för svar :)
Min mens kom idag på bim+4 :(
Är idag 3 veckor exakt efter mitt missfall - har precis som mensvärk i tjejmagen, kan det redan vara på gång? vad tror ni? I så fall ska ju ÄL ha varit lite drygt en vecka efter missfallet och då hade jag ju inte ens slutat blöda? Eller kan man ha det även vid ÄL så att det kanske är det som händer? Jag har aldrig tidigare haft några magkramper vid ÄL 
9208 - nej vad tråkigt 😞❤️
Min mens kom idag på bim+4 :(
Är idag 3 veckor exakt efter mitt missfall - har precis som mensvärk i tjejmagen, kan det redan vara på gång? vad tror ni? I så fall ska ju ÄL ha varit lite drygt en vecka efter missfallet och då hade jag ju inte ens slutat blöda? Eller kan man ha det även vid ÄL så att det kanske är det som händer? Jag har aldrig tidigare haft några magkramper vid ÄL 
Jag plussade ju den 30/12 och har såklart testat sen dess, men tycker knappt det äkar något 😩 är såå rädd för att det ska vara en kemisk 😵?💫 men det känns ju som att det borde vara tvärt om omöjligt med kemisk när man plussar så tidigt..
usch, Bim är imorgon och jag är typ 100 på att jag kommer få mens när jag sätter mig på toan på morgonen