• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • EmmyLO
    Natalina1451 skrev 2024-01-11 15:11:32 följande:

Juste! Jag undrade om någon har testat dessa test från amazon? Tyckte det var en väldigt bra deal 40st ultratudiga för 85kr 🙈

Dessvärre inte, men om du provar dem får du gärna säga till om de var bra! 
  • Sanso

Jag hoppar in i den här tråden. Har en ettåring (precis fyllt ett) och slutade amma i december. Hade första mensen sen graviditeten i december. Skulle normalt då fått min mens igen för en vecka sen, 6 januari. Det kan ju absolut vara så att den är oregelbunden nu när den precis kommit igång, men idag slog det mig att jag dels mår lite illa, dels fått märkliga finnar i nacken. Nu kan jag inte släppa tanken på att jag kan vara gravid? Jag har inget test hemma vilket är så frustrerande. Jag tänker att jag hänger här inne med övriga tills jag fått tag i ett test, förhoppningsvis imorgon! 

• Lola92
    Lola92 skrev 2024-01-11 07:59:59 följande:

Hej! Jag hoppar in här :)

Jag har tre barn sedan tidigare, genomgick cancerbehandling för ett par år sedan och blev enligt läkare infertil efter det. Mina värden har liknats med en 52-åring. 

Nu till det som är spännande. Min mens är 8 dagar sen. Jag har haft mensvärk i en vecka och väldigt ont i brösten och lite illamående på kvällarna. 

Troligtvis handlar det om hormonella förändringar och att mensen kanske håller på att upphöra helt. Men jag kan inte låta bli att hoppas. Tänkte ta ett test idag, men vad tror ni? Gravid eller obalans i kroppen? ;D skall tilläggas också att vi bara hade sex en gång förra månaden, samma dag som mensen tog slut. (Inser att oddsen är små,haha!) 

Tog test, fattar inte att det är sant?!?
  • EmmyLO

Lola92: Åååh stort grattis! Blir så glad för din skull! Vilken glädje 😍

• Takilis

Hoppar in här då jag inväntar BIM runt 26/1. Har försökt i snart ett år nu på ett plus på stickan. Börjar känna att det snart inte kommer att ta sig någon gång.

• Takilis

Stort gratis Lola92 😊

Lola92 skrev 2024-01-12 08:22:57 följande:
  • Juliab
    GRATTIS!!!
  • Natalina1451
    wow, grattis!
  • Sara E

Åhh stort Grattis!!! ❤️

Svar på tråden BIM JANUARI 2024