• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Juliab
    Anonym01082121 skrev 2024-01-10 09:16:30 följande:

Negativt test idag. Bim -1/-2 beroende på när ägglossningen var. 

Vi som låg som kaniner under ledigheten, 🤣så inte ens det funkar 😔🥴. Så tröttsamt detta. Hade verkligen hopp för denna månaden 😶?🌫️. Lycka till till er andra 🌸

Så trist. Jag känner likadant. Vi gjorde samma under ÄL och innan och efter. Men det verkar kört denna månaden också. Jag FATTAR inte vad felet är. 😢😥😑

BIM -3/-2 ungefär. 
  • Cececilia
    Juliab skrev 2024-01-10 11:28:02 följande:
    Så trist. Jag känner likadant. Vi gjorde samma under ÄL och innan och efter. Men det verkar kört denna månaden också. Jag FATTAR inte vad felet är. 😢😥😑

BIM -3/-2 ungefär. 

Har samma känsla 🥴 känner inte ens för att testa denna gången. Har redan fått pms-känningar. 
    Så svårt att hålla hoppet uppe! 

Men man får försöka komma ihåg att det inte är kört förrän mensen kommer 🥰

• Leah56

Hej
    är det något fel på de här testet Med tanke på linjen i mitten? För övrigg väldigt negativt men tänkte om de ngt fel på de. Rsfu testa tidigt 

• Leah56
    Hej
    är det något fel på de här testet Med tanke på linjen i mitten? För övrigg väldigt negativt men tänkte om de ngt fel på de. Rsfu testa tidigt 

• Anni89
    EJT skrev 2024-01-10 09:33:52 följande:
    Ja, jag fick nidblödning på BIM-2 med min nu 4-åriga dotter. Ljusrosa blödning/flytning när jag torkade som sen upphörde. Jag hade aldrig haft spottings men kände då ej till nidblödning så jag trodde bara det var mensen som kom, blev sen lite konfunderad när den aldrig kom men tog gravtest BIM+1 som visade plus. 
    Jag fick pyttelite idag också. Hoppas att det innebär ett plus på fredag (bim+1)!
  • Anni89
    Anonym01082121 skrev 2024-01-10 11:23:27 följande:
    Hade liknande när jag var gravid med dottern. Håller tummarna. 👍 Har också haft så en gång när jag inte varit gravid mensen kom dagen efter. Men håller tummarna👍
    Tack! Jag fick samma idag. Har aldrig hänt förut så kan inte låta bli att tro att det är en nidblödning. Men man vet ju aldrig, ibland spelar ju kroppen en ett spratt.. Bara att vänta en dag till och se..!
  • Sara E

Håller tummarna för er alla ❤️ 

Jag har bim på tisdag. Och jag har stickningar i brösten vilket inte är nått jag känner igen. Har haft samma alla mina graviditeter utom mitt senaste mf men vågar inte hoppas för mycket. 

Funkar Clearblue testa tidigt 6 dagar bra?
    jag är så sugen på att köpa ett imorgon och prova ????

• Cececilia
    Sara E skrev 2024-01-10 17:55:12 följande:

Håller tummarna för er alla ❤️ 

Jag har bim på tisdag. Och jag har stickningar i brösten vilket inte är nått jag känner igen. Har haft samma alla mina graviditeter utom mitt senaste mf men vågar inte hoppas för mycket. 

Funkar Clearblue testa tidigt 6 dagar bra?
    jag är så sugen på att köpa ett imorgon och prova ????

Clearblues tidiga streck ger ofta spök så du är beredd på det. Jag väntar hellre än att få falska förhoppningar. håller tummarna att du får ett plus när du väljer att testa 🤞
  • EmmyLO
    Juliab skrev 2024-01-10 04:54:28 följande:

Same?
    jag gör samma sak. 

nu är BIM på fredag och jag har NOLL symptom 😒

Tänker att alla ju inte får symptom direkt. Och att det väl kan vara olika från en graviditet till en annan! Jag håller alla tummar för dig!

Ville också tacka dig och Cececilia för pepp! När jag skrev igår var jag på vippen att bryta ihop men kändes klart bättre efteråt. 
  • Juliab
    EmmyLO skrev 2024-01-10 18:15:36 följande:
    Tänker att alla ju inte får symptom direkt. Och att det väl kan vara olika från en graviditet till en annan! Jag håller alla tummar för dig!

Ville också tacka dig och Cececilia för pepp! När jag skrev igår var jag på vippen att bryta ihop men kändes klart bättre efteråt. 

Jag förstår känslorna. Vi får hjälpa varandra så gott det går. ❤️. Jag försöker minnas tillbaka på hur det var när jag var gravid för tre år sedan men jag minns inte om jag märkte något alls förutom att mensen inte kom. Jag har lagt om en del vanor till de bättre och nu vet jag inte vad jag mer kan göra? jag Hoppas så innerligt denna gången. Idag har jag migrän och förstoppning (Sorry för TMI). 

Sitter just nu i vardagsrummet och är på vippen att börja gråta hela tiden. trots att det är 1-2 dagar kvar till BIM så känns det som att jag vill ge upp. FAN VAD SATANS jobbigt detta är! 

jag har två nära vänner som är gravida ungefär så långt som jag hade planerat att vara i detta nu. Vilken idiot jag var som trodde att jag skulle kunna planera och styra detta bara för att det gick förra gången. Jag skulle ha en vår eller försommarbebis, det skulle klaffa bra med jobb för oss båda och våra planer på att resa utomlands under föräldraledigheten etc etc etc. och nu vet jag inte ens om det blir något barn öht. 

jag vill kräkas på det här. 

förlåt för deppigt inlägg. 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024