• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Millan24
    Preet90 skrev 2024-01-24 11:28:52 följande:
    Det skulle kunna vara jag som skrev ditt inlägg. Jag fick precis som dig en rosa flytning igår och trodde det var mens också BIM - 2,3..

För hur många dagar sedan hade du ÄL?
    Jag testade neg idag på morgonen men har ingen mens. Får inte heller mellanblödningar eller spottings annars. 

Visst är det konstigt! 

Jag vet Inte exakt när jag hade ÄL men troligtvis den 12:e så de är ju ÄL+12 nudå.. 
    När hade du ÄL? Har du känt av några andra symtom? 

• Fjällfärd
    SaMoE skrev 2024-01-24 07:50:53 följande:

@fjällfärd, går inte att citera tyvärr.
    Jag förstår vad du menar, vissa månader har kroppen lurat mig rejält också. Både olika symptom och sen mens, men aldrig såhär illamående. Jag försöker dock mentalt intala mig att det är min nya medicin som gör det. Samtidigt som jag såklart hoppas på att det inte är det. 
    Jag har också annorlunda ont i brösten mot vad jag brukar, som du säger, mer ut mot armhålan och sticker i bröstvårtorna. 
    Jag har även blivit så sjukt gråtmild, gått från att knappt kunna gråta till att gråta över allt.. 

Åh spännande! Jag håller tummarna att det kanske tagit sig denna gång 🤞🏻 Kroppen är verkligen knäpp ibland ❤️
  • SaMoE
    Fjällfärd skrev 2024-01-24 12:57:44 följande:
    Åh spännande! Jag håller tummarna att det kanske tagit sig denna gång 🤞🏻 Kroppen är verkligen knäpp ibland ❤️
    Ja, tack 🙏 detsamma ☺️ 
    Ja, fruktansvärt knäpp och man blir ju inte mindre knäpp själv heller varje vecka innan bim 😫
  • Frökenelin24

Hej! Vet inte om jag är i rätt tråd, är helt ny här, men jag skulle behöva veta era upplevelser med ?babyplan testa tidigt?, jag fick (vad jag tycker det ser ut som) ett plus nu på morgonen, är dom stickorna pålitliga eller brukar dom kunna visa fel? Vi har precis börjat prova för barn och det är första gången jag plussar, (hade troligtvis ÄL den 10e) Ska ta ett test till såklart men måste vänta lite så kisset är mer koncentrerat och det är så svårt för jag är kissnödig hela tiden haha!
  • Preet90
    Millan24 skrev 2024-01-24 11:38:46 följande:

Visst är det konstigt! 

Jag vet Inte exakt när jag hade ÄL men troligtvis den 12:e så de är ju ÄL+12 nudå.. 
    När hade du ÄL? Har du känt av några andra symtom? 

Jag hade ÄL 11:e jan eller jag fick iaf ägglossningsont då. Känner av det. 

Jag är öm i mina bröst, innan flytningen igår fick jag diarre som sen försvann efter. Vet inte om det har någon koppling.
    Är trött idag & har molvärk och det känns typ som att mensen kommer rinna till när som helst. Hur känns det för dig?
  • Pico

Frökenelin24 - jag skulle säga att detdär är positivt!! Stort grattis 🤩

• Frökenelin24
    Pico skrev 2024-01-24 14:03:25 följande:

Frökenelin24 - jag skulle säga att detdär är positivt!! Stort grattis 🤩

Tack haha! Tog ett till test nyss (trots att jag precis hade kissat en sväng tätt inpå) och tyckte nästan det testet visade ett ännu tydligare streck. Men jag har fortfarande lite svårt att lita på att det verkligen stämmer. Min mens är beräknad att komma typ idag eller imorgon egentligen, ska jag prova typ clearblue tidigt digitalt test? Eller är det kanske pengar i sjön haha.

Jag tog ett digitalt test i söndags men det var inte tidigt så det visade negativt, så Trodde det var helt kört att få ett plus denna månaden. Förlåt om jag skriver rörigt eller så, är trött och helt ny på detta med forum haha! 

• Natalina1451
    Frökenelin24 skrev 2024-01-24 14:54:01 följande:

Tack haha! Tog ett till test nyss (trots att jag precis hade kissat en sväng tätt inpå) och tyckte nästan det testet visade ett ännu tydligare streck. Men jag har fortfarande lite svårt att lita på att det verkligen stämmer. Min mens är beräknad att komma typ idag eller imorgon egentligen, ska jag prova typ clearblue tidigt digitalt test? Eller är det kanske pengar i sjön haha.

Jag tog ett digitalt test i söndags men det var inte tidigt så det visade negativt, så Trodde det var helt kört att få ett plus denna månaden. Förlåt om jag skriver rörigt eller så, är trött och helt ny på detta med forum haha! 

Grattis vad roligt! 

om du har bim idag eller imorogn så behöver du inte ett testa tidigt, ta ett vanligt digitalt imorogn. Det är ett tydligt streck och du kommer säkert få ett tydligt gravid på skärmen imorognbitti ❤️

• Preet90
    Frökenelin24 skrev 2024-01-24 14:54:01 följande:

Detta är ett solklart plus men ta ett digitalt ändå för att få se ?gravid? ger en helt annan känsla 🥰
  • Frökenelin24

Tog digitalt för en stund sedan och det stod gravid där med, så häftigt! Kan inte smälta det. ❤️ 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024