BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Visst är det konstigt!
Jag vet Inte exakt när jag hade ÄL men troligtvis den 12:e så de är ju ÄL+12 nudå..
När hade du ÄL? Har du känt av några andra symtom?
@fjällfärd, går inte att citera tyvärr.
Jag förstår vad du menar, vissa månader har kroppen lurat mig rejält också. Både olika symptom och sen mens, men aldrig såhär illamående. Jag försöker dock mentalt intala mig att det är min nya medicin som gör det. Samtidigt som jag såklart hoppas på att det inte är det.
Jag har också annorlunda ont i brösten mot vad jag brukar, som du säger, mer ut mot armhålan och sticker i bröstvårtorna.
Jag har även blivit så sjukt gråtmild, gått från att knappt kunna gråta till att gråta över allt..

Visst är det konstigt!
Jag vet Inte exakt när jag hade ÄL men troligtvis den 12:e så de är ju ÄL+12 nudå..
När hade du ÄL? Har du känt av några andra symtom?
Frökenelin24 - jag skulle säga att detdär är positivt!! Stort grattis 🤩
Frökenelin24 - jag skulle säga att detdär är positivt!! Stort grattis 🤩
Tack haha! Tog ett till test nyss (trots att jag precis hade kissat en sväng tätt inpå) och tyckte nästan det testet visade ett ännu tydligare streck. Men jag har fortfarande lite svårt att lita på att det verkligen stämmer. Min mens är beräknad att komma typ idag eller imorgon egentligen, ska jag prova typ clearblue tidigt digitalt test? Eller är det kanske pengar i sjön haha.
Jag tog ett digitalt test i söndags men det var inte tidigt så det visade negativt, så Trodde det var helt kört att få ett plus denna månaden. Förlåt om jag skriver rörigt eller så, är trött och helt ny på detta med forum haha! 
Tack haha! Tog ett till test nyss (trots att jag precis hade kissat en sväng tätt inpå) och tyckte nästan det testet visade ett ännu tydligare streck. Men jag har fortfarande lite svårt att lita på att det verkligen stämmer. Min mens är beräknad att komma typ idag eller imorgon egentligen, ska jag prova typ clearblue tidigt digitalt test? Eller är det kanske pengar i sjön haha.
Jag tog ett digitalt test i söndags men det var inte tidigt så det visade negativt, så Trodde det var helt kört att få ett plus denna månaden. Förlåt om jag skriver rörigt eller så, är trött och helt ny på detta med forum haha!
Grattis vad roligt!
om du har bim idag eller imorogn så behöver du inte ett testa tidigt, ta ett vanligt digitalt imorogn. Det är ett tydligt streck och du kommer säkert få ett tydligt gravid på skärmen imorognbitti ❤️
Tog digitalt för en stund sedan och det stod gravid där med, så häftigt! Kan inte smälta det. ❤️