• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Preet90
    Frökenelin24 skrev 2024-01-25 07:12:40 följande:

Preet90 - ja jag plussade första gången igår den 25e, med babyplans tidiga tester samt clearblue digital tidig, då jag var lite osäker på vilken dag min mens skulle komma. Men kvällen den 24e så var jag helt säker på att mensen skulle komma då fick mensvärk som kändes som vanligt, annars har jag haft som lite molande i magen ända sedan ägglossningen i princip. Tog vanligt gravtest i söndags och det var negativt så trodde verkligen det var kört först. Hade också nidblödning typ en vecka efter ägglossning och det var varit lite rosa på pappret till och från sedan dess, men tror det är sån ?genombrottsblödning? kanske, mår helt okej i övrigt så känner mig inte så orolig för det i alla fall 😁 

Hoppas mensen håller sig borta för dig!❤️

Då är vi på ca samma dag, jag har BIM idag. Jag fick blödningen i tisdags och ingeting därefter. Har haft mensvärk & stickningar igår men jag har haft neg på test. Jag börjar tro att mensen kommer komma för att om det nu var nidblödning  i tisdags så borde det väl synas på test nu? Testat nu på morgnen var så negativt som det kan bli, helt blankt.

Hahah, jag tog också första testet i söndags och tänkte att det är kört, men nu tror jag på riktigt att det är kört. Undrar bara varför den rosa flytningen kom i tisdag, kanske kroppen som lurar en. Är iaf lite ledsen :(
  • MHe86

Tog ett nu efter jag kom hem efter jobbet. Hållit mig 5 timmar. Var super svagt nu också och chansa med ett digitalt 😁 bim -4

• Preet90
    MHe86 skrev 2024-01-25 12:04:11 följande:

Tog ett nu efter jag kom hem efter jobbet. Hållit mig 5 timmar. Var super svagt nu också och chansa med ett digitalt 😁 bim -4

Stort grattis! Hur många dagar efter ÄL? :)
  • MHe86

Det är nog kanske 10-11 dagar efter äl. Skulle varit den 14:e enligt flo appen. Vet inte riktigt för jag tog inga ältest den här gången. Körde bara på typ varannan dag veckan innan och några dagar efter. 

Preet90 skrev 2024-01-25 12:11:24 följande:
    Stort grattis! Hur många dagar efter ÄL? :)
  • MHe86

Längtar nu så mycket tills gubben kommer hem 😁 Det blir hans första och jag vill inte ringa och störa han på jobbet. Nu hoppas man ju bara att det går hela vägen. 🥰

• Preet90
    MHe86 skrev 2024-01-25 13:04:19 följande:

Det är nog kanske 10-11 dagar efter äl. Skulle varit den 14:e enligt flo appen. Vet inte riktigt för jag tog inga ältest den här gången. Körde bara på typ varannan dag veckan innan och några dagar efter. 

Då är det nog kört för mig, jag hade ÄL den 11:e enligt Flo
  • Fjällfärd
    Preet90 skrev 2024-01-25 13:19:28 följande:
    Då är det nog kört för mig, jag hade ÄL den 11:e enligt Flo
    Det är individuellt hur snabbt ägget fäster och hur snabbt man producerar hcg. Så länge du inte fått mens finns det hopp! Håller tummarna.
  • Preet90
    Fjällfärd skrev 2024-01-25 15:34:54 följande:
    Det är individuellt hur snabbt ägget fäster och hur snabbt man producerar hcg. Så länge du inte fått mens finns det hopp! Håller tummarna.
    Tack snälla! ☺️
  • Ullabellan

Är det någon mer än mig som sitter och läser i tråden och börjar ?känna av? livmodern. Jag har hållit mig från att testa pågrund av att läsa i den här tråden även om man är bra jäkla sugen (bim om 4 dagar). Jag ska den här gången inte köpa 3 svindyra cb paket och flera Rfsu tester utan det får duga med de jag har kvar sedan förra månaden om det skulle behövas dvs. Vill bara visa min uppskattning för alla här för utan tråden hade jag nog testat som en galning Skrikandes

• JagheterKarolina
    Ullabellan skrev 2024-01-25 16:41:39 följande:

Är det någon mer än mig som sitter och läser i tråden och börjar ?känna av? livmodern. Jag har hållit mig från att testa pågrund av att läsa i den här tråden även om man är bra jäkla sugen (bim om 4 dagar). Jag ska den här gången inte köpa 3 svindyra cb paket och flera Rfsu tester utan det får duga med de jag har kvar sedan förra månaden om det skulle behövas dvs. Vill bara visa min uppskattning för alla här för utan tråden hade jag nog testat som en galning Skrikandes

Ja, hade ÄL 13e enligt ägglossningstest. funderar på att testa i morgonbitti. Tycker det är Lite molnande värk och typ ?pirrar/sticker lite i brösten? ????
Svar på tråden BIM JANUARI 2024