BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Preet90 - ja jag plussade första gången igår den 25e, med babyplans tidiga tester samt clearblue digital tidig, då jag var lite osäker på vilken dag min mens skulle komma. Men kvällen den 24e så var jag helt säker på att mensen skulle komma då fick mensvärk som kändes som vanligt, annars har jag haft som lite molande i magen ända sedan ägglossningen i princip. Tog vanligt gravtest i söndags och det var negativt så trodde verkligen det var kört först. Hade också nidblödning typ en vecka efter ägglossning och det var varit lite rosa på pappret till och från sedan dess, men tror det är sån ?genombrottsblödning? kanske, mår helt okej i övrigt så känner mig inte så orolig för det i alla fall 😁
Hoppas mensen håller sig borta för dig!❤️
Tog ett nu efter jag kom hem efter jobbet. Hållit mig 5 timmar. Var super svagt nu också och chansa med ett digitalt 😁 bim -4
Tog ett nu efter jag kom hem efter jobbet. Hållit mig 5 timmar. Var super svagt nu också och chansa med ett digitalt 😁 bim -4
Det är nog kanske 10-11 dagar efter äl. Skulle varit den 14:e enligt flo appen. Vet inte riktigt för jag tog inga ältest den här gången. Körde bara på typ varannan dag veckan innan och några dagar efter.
Längtar nu så mycket tills gubben kommer hem 😁 Det blir hans första och jag vill inte ringa och störa han på jobbet. Nu hoppas man ju bara att det går hela vägen. 🥰
Det är nog kanske 10-11 dagar efter äl. Skulle varit den 14:e enligt flo appen. Vet inte riktigt för jag tog inga ältest den här gången. Körde bara på typ varannan dag veckan innan och några dagar efter.
Är det någon mer än mig som sitter och läser i tråden och börjar ?känna av? livmodern. Jag har hållit mig från att testa pågrund av att läsa i den här tråden även om man är bra jäkla sugen (bim om 4 dagar). Jag ska den här gången inte köpa 3 svindyra cb paket och flera Rfsu tester utan det får duga med de jag har kvar sedan förra månaden om det skulle behövas dvs. Vill bara visa min uppskattning för alla här för utan tråden hade jag nog testat som en galning 
Är det någon mer än mig som sitter och läser i tråden och börjar ?känna av? livmodern. Jag har hållit mig från att testa pågrund av att läsa i den här tråden även om man är bra jäkla sugen (bim om 4 dagar). Jag ska den här gången inte köpa 3 svindyra cb paket och flera Rfsu tester utan det får duga med de jag har kvar sedan förra månaden om det skulle behövas dvs. Vill bara visa min uppskattning för alla här för utan tråden hade jag nog testat som en galning