• Anonym (Hoplessly devoted)

    Ap kär i en kändis. Hjälp

    Jag är ap kär i en c kändis. Det är jätte jobbigt spec nu när den ej postat på 5 dgr på insta. Den vet vem man är mycket väl. Vi har snackat på dm! Dock ej träffats privat då jag var så nervös så vågade ej träffa personen. Jag har väldigt svårt komma över han jag är obsessed. Den slutade svara i mars. Då var jag redan kär. Är det fortfarande! Blir mer obsessed när den ej postar på insta. Vilket man älskar att följa för det är  som en film hans liv. Mejlade han då gav han mig sin privata mejl men mejlade anonymt och kallade mig petra. För att komma över han måste jag typ åka till australien i 1 år där finns en massa snygga killar så man kommer över han lätt men nu har man typ inga killar alls som är vanlig som man känner man önskar han bara var vanlig. Man är ganska socialt isolerad så om man ej var det hade denna förälskelse varit lättare

  • Svar på tråden Ap kär i en kändis. Hjälp
  • Anonym (Agnes)

    Han vill säkert ha dig när du vinner Idol.

  • Dr Nail

    Vilken exceptionellt ful särskrivning. Ap kär. Man har sett många men det här är fan next level.

  • Anonym (Anonym2)
    Dr Nail skrev 2023-12-29 20:41:48 följande:

    Vilken exceptionellt ful särskrivning. Ap kär. Man har sett många men det här är fan next level.


    Var ju inte bara sär skrivning som gjorde att texten var svår att förstå. 
  • Anonym (Morsan)

    Ditt sätt att skriva fantasifullt och fel känns bekant.
    Håll digtill din dagliga verksamhet och var glad då kommer nog drömprinsen.kändisar är som att vara kär i en skyltdocka.

  • Anonym (Agnes)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-12-29 21:00:20 följande:
    Var ju inte bara sär skrivning som gjorde att texten var svår att förstå. 
    Jag tror att hon menar såhär:

    Jag är jättekär i en c-kändis. Det är jättejobbigt, speciellt nu när han inte postat något på Instagram på fem dagar. Han vem mycket väl vem jag är. Vi har skickat DM. Dock ej träffats privat då jag var så nervös så jag vågade inte träffa honom.

    Jag har väldigt svårt att komma över honom. Jag är besatt. Han slutade svara i mars. Då var jag redan kär. Är fortfarande kär! Blir mer besatt när han inte postar något på insta. Jag älskar att följa honom på Insta för det är som en film om hans liv.

    Jag mejlade honom och fick hans privata mejl, men jag mejlade anonymt och kallade mig Petra.

    För att komma över honom måste jag typ åka till Australien i 1 år för där finns en massa snygga killar. Då skulle jag lätt komma över honom. Men här har jag typ inga killar alls eftersom jag är vanlig (inte kändis alltså). Jag önskar att han också vore vanlig (inte kändis) Jag är ganska socialt isolerad och därför blir den här förälskelsen svårare att hantera.
  • Anonym (Hoplessly devoted)

    Presic de jag känner när blöjor och går på antabus inget jag vill ha.   Leva i serien surviving summer vore kul

  • Anonym (A)
    Anonym (Hoplessly devoted) skrev 2023-12-29 21:19:33 följande:

    Presic de jag känner när blöjor och går på antabus inget jag vill ha.   Leva i serien surviving summer vore kul


    ?
  • Anonym (Gulliga killen)

    Å gudars jag är en level högre tror jag , minsann 
    b kändis 
    försöker klättra upp till A och tror jag kommer dit inom 1 år då jag snart får en roll i en bra film ?.
    ska vi träffas eller är jag för hot?

  • Anonym (Hoplessly devoted)

    Jag är med kändis.

  • Anonym (19 år)

    vanligt att tjejer går igång på kända män

  • Anonym (Kaffedrauken)

    Vad är ens en c kändis? Är det typ arga snickaren som har varit ur rampljuset i 10år?

  • Anonym (Hoplessly devoted)

    Får jag ej se personen snart blir jag galen!!!!!!!!!!!!!!!! 

  • Anonym (XXX)

    Tror att det är just det där med att du är socialt isolerad som gör det. Vi kan alla börja beundra någon idol av något slag, men det blir starkare om man är ensam och har för lite att göra och för lite att känna entusiasm över, och den här mannen blir det enda som får hjärtat att klappa. Det enda livsinnehållet. Du måste vidga dina vyer och komma ut och träffa folk!

  • Anonym (19 år)
    Anonym (XXX) skrev 2024-04-27 11:59:56 följande:

    Tror att det är just det där med att du är socialt isolerad som gör det. Vi kan alla börja beundra någon idol av något slag, men det blir starkare om man är ensam och har för lite att göra och för lite att känna entusiasm över, och den här mannen blir det enda som får hjärtat att klappa. Det enda livsinnehållet. Du måste vidga dina vyer och komma ut och träffa folk!


    Undrar om fler blev apkära i kändisar under covid-restriktionerna.
  • Anonym (XXX)
    Anonym (19 år) skrev 2024-04-27 12:16:07 följande:
    Undrar om fler blev apkära i kändisar under covid-restriktionerna.
    Mycket troligt. Romansbedrägerierna över internet ökade i alla fall massor. Folk satt ensamma vid sina datorer, och det de såg på skärmen blev hela världen för dem. Då var det lättare för bedragarna att lura in dem i "relationer" över nätet - med stulna foton och påhittade namn, och sedan börja be om pengar för diverse ändamål. Eftersom folk inte hade möjlighet att träffa någon annan att älska. 
Svar på tråden Ap kär i en kändis. Hjälp