Inlägg från: Anonym (Varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför?)

Man, 140 cm

Varför måste du ha en lång kvinna?

• Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 18:38:58 följande:

Det är klart, men jag tycker det är synd att min längd ska begränsa. Undra varför det är så viktigt för en kvinna att ha en lång man? Kvinnan av idag sägs ju vara självständig och stark. Då är det väl perfekt med en liten man att få ta hand om?

Tja, du begränsar ju själv urvalet.
    Nej, det är verkligen inte perfekt. Kan inte tänka mig att särskilt många tycker att det är sexigt att ta hand om en vuxen man. Det är då det absolut sista jag skulle vilja.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 19:23:53 följande:

Ok, så jag ska välja vilken som, bara för att jag är kortväxt? Jag har väl också rätt att begränsa mitt urval? Jag vet många kvinnor som förväntas bli omhändertagen av sin man. Isåfall är väl det lika osexigt?

Sluta hitta på saker nu. Ingen har sagt att du måste välja en kortväxt. Du gör som du vill. Men du får komma ihåg att vi lever i verkligheten. Inte i din önskevärld.

• Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 19:33:23 följande:

Hitta på? Jag vet kvinnor som säger, ta hand om mej. Då är väl det lika osexigt? Ok, förlåt. Jag ska snällt ta den jag får, bara för att jag är kort, jag lovar. Och jag ska sluta hitta på

Dina inlägg är otroligt barnsliga. Det är nästan ännu mer oattraktivt faktiskt.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 19:39:40 följande:

Precis, du har helt rätt. Jag vill ha en kvinna med långa ben, eftersom det är en norm. Jag har inte sagt att jag är felfri. Min fråga var varför normerna i samhället måste styra oss så mycket. 

Varför styrs du själv av normerna?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 19:46:38 följande:

Du säger att jag hittar på, och du kallar mej för otroligt barnslig. Men du svarar inte på vad du tycker om att en del kvinnor vill bli omhändertagen av mannen. Jag tycker det är en intressant frågeställning, varför det är ok när en del kvinnor vill det, men det är inte ok när en del män vill det.

Nej, jag kallar dina inlägg för otroligt barnsliga. Förhoppningsvis uppför du dig inte såhär i verkligheten.

Du får nog förklara vad du menar med omhändertagen. Du pratar om att bli lyft. Är det vad du menar?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 19:52:42 följande:

Jag styrs av normerna för att det är en trygghet. Det majoriteten gör, och har framgång med, Följer jag gärna. Avkomman har störst chans att bli bra och framgångsrik om majoriteten gillar den, och accepterar den. 

Jag tror att du följer den för att du attraheras av långa ben. Som de flesta andra.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 19:59:32 följande:

Ja, bli lyft är en önskan. Få sitta i knä på min kvinna 

Jag tror inte att det är särskilt vanligt att kvinnor vill bli lyfta och sitta i knä på sin partner. Så det är svaret på din fråga omhändertagande. Tror inte det är särskilt vanligt att tända på att bli behandlat som ett barn. Tror att de flesta kvinnor vill ha en trygg man.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 20:06:30 följande:

Ok, visste inte att bildning var ett kriterium för att hitta respektive. Jag brukar gå efter utseende. Långa ben, hon är lång. Bra! Sedan om insidan är bra, snäll, omtänksam, social. För övrigt har du rätt, jag är inte särskilt bildad. Men så mycket vet jag, att alla har rätt till en åsikt. Sedan om den är fel eller rätt har ingen betydelse. 

Du visste inte att det är viktigt för många att ha en smart och välutbildad partner? Det här blir bara märkligare och märkligare. 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 20:15:07 följande:

Nej, särskilt vanligt är det nog inte, men det förekommer. Har en vän som är tillsammans med asiatisk kvinna. Hon är nästan lika kort som jag. Hon vill sitta i sin mans knä mycket. Sedan om det är lika med att bli behandlad som ett barn eller inte, är inget jag har reflekterat över. En del män vill ha en trygg kvinna (till exempel jag). Om det är vanligt eller ej ska väl inte ha så stor betydelse?

Det har väl enorm betydelse?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 20:38:43 följande:

Varför har det enorm betydelse om det är vanligt eller inte? Bara den kvinna jag är tillsammans med, och jag gillar det, räcker väl det?

Det har enorm betydelse eftersom det gör dina chanser att hitta den kvinnan minimal. Om det var vanligt hade du haft större chans.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-04 16:18:37 följande:

Och, får jag inte ha en avvikande åsikt, utan att bli kallad för kink, eller måste hålla mej i någon mörk gränd, som darkside?

Varför tar du illa vid dig för det? Det är sant ju. Det är just för sådant som Darkside finns.
Svar på tråden Man, 140 cm