• Anonym (Liten)

Man, 140 cm

Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar

• Svar på tråden Man, 140 cm
  • Anonym (R)

Är övertygad om att det finns kvinnor som kan tänka sig det men tror inte de är jättemånga. Störst chans bland korta kvinnor är min gissning.

• Moder1

Tror det är få kvinnor som vill ha kortare män.
    Men blir man kär spelar inte längden någon roll skulle jag tro

• Anonym (Signe)

Ja. Det gör det garanterat.

Att du är så kort kan vara till din fördel på så vis att du sticker ut. Folk lägger märke till dig. Det gör man inte med alla människor.

Våga möta blickarna. Le och säg hej. Var uppmärksam och trevlig. Initiera samtal. Många blir säkert nyfikna på dig och är du social, trevlig och okej med att berätta om dig själv kan det vara starten på många trevliga möten. Bjud på dig själv, din personlighet och humor.

Självklart kommer en kvinna kunna falla för dig. 

• Anonym (Varför?)

Varför måste du ha en lång kvinna?

• Anonym (:))

Hur du varit ute och dejtat? Hur gammal är du? Hur har du upplevt dejtingen?

• Anonym (Liten)

Jag har varit ute och dejtat. Jag är 42 år. Jag har upplevt att många kvinnor känner sej obekväma.

• Anonym (Liten)

Många lägger märke till mej, jag sticker ut. Jag är ganska smal också, så jag är lätt att lyfta

• Anonym (Ptja)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 17:43:38 följande:
    Man, 140 cm

Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar

Han som spelade Tyrion Lannister är ju 135 cm lång och är gift och har två barn.
  • Anonym (Liten)

Jag tycker om långa kvinnor. Jag gillar långa ben. Bara för att jag är kort måste väl jag också få gilla ben?

• Anonym (R)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-02 18:21:53 följande:

Jag tycker om långa kvinnor. Jag gillar långa ben. Bara för att jag är kort måste väl jag också få gilla ben?

Du får gilla vad du vill men du måste ju inse var du har störst möjlighet.
Svar på tråden Man, 140 cm