Man, 140 cm
Vad är det för fel med att vilja bli omhändertagen? Det känner jag många kvinnor som vill bli. Varför kan inte en man vilja det?
Vad är det för fel med att vilja bli omhändertagen? Det känner jag många kvinnor som vill bli. Varför kan inte en man vilja det?
Det är helt riktigt påstående. Bara för att man vill något är det inte samma som att få. Men jag undrar varför normerna i samhället måste styra oss människor så mycket?
Ok, så jag ska välja vilken som, bara för att jag är kortväxt? Jag har väl också rätt att begränsa mitt urval? Jag vet många kvinnor som förväntas bli omhändertagen av sin man. Isåfall är väl det lika osexigt?
Varför måste en del frågor rikta sej till beteendevetare och andra experter? Vi vanliga dödliga måste väl få ha våra teorier och funderingar. Varför tysta ner med, det är bara att gilla läget, det får experter ta hand om? Jag tycker det är intressant att fundera och leka med tanken
Ok, visste inte att bildning var ett kriterium för att hitta respektive. Jag brukar gå efter utseende. Långa ben, hon är lång. Bra! Sedan om insidan är bra, snäll, omtänksam, social. För övrigt har du rätt, jag är inte särskilt bildad. Men så mycket vet jag, att alla har rätt till en åsikt. Sedan om den är fel eller rätt har ingen betydelse.
Ok, (Kalle), så välutbildad och allmänbildad hör ihop? Mitt ex pappa (har faktiskt ett ex) är väldigt allmänbildad, han är 85 år, har bara gått grundskolan. Han har lärt sej av livet, gjort misstag, och gjort om. Den utbildningen tycker jag är lika viktig som en akademisk utbildning. Jag tycker att alla är lika mycket värda som människor. För mej har inte hög utbildning hög prioritet när jag dejtar. Driv och ambitioner kan man ha utan hög utbildning.
Varför har det enorm betydelse om det är vanligt eller inte? Bara den kvinna jag är tillsammans med, och jag gillar det, räcker väl det?
Ok, så då ska jag bli vanlig då? Bara för att passa in? Gå på gymmet, träna, ha skor med 6 cm sula. Utbilda mej till något vettigt. Insidan är fortfarande samma. Jag är tydligen barnslig, har låg utbildning, oattraktiv. Förstår inte varför det är så provocerande att vara liten och svag, barnslig och låg utbildning bara för att jag är man.
Glömde resten, du väljer själv om du vill ändra dig för att passa in, det är helt ditt val, ingen kan tvinga dig. Men du bör reflektera över vad du behöver göra för att lyckas hitta någon.
Kan nämna att jag själv länge hade problem att träffa kvinnor. Men träning, både fysisk och social hjälpte mig att komma över problemen.
Det är du Kalle som blandar ihop det, enligt mej. Jag menade att det var provocerande för dej.