• Gbgkillen73a

    Något inom sex som ni är nyfikna på men ännu inte upplevt?

    Vi lever bara en gång och man ska inte dö nyfiken heter ju talesätten. Det vore intressant att ta del av erq innersta tankar. Är det något inom sex som ni är nyfikna på men som ni ännu inte upplevt? Varför har ni inte förverkligat det ni är nyfikna på?

    För min del har jag upplevt en hel  del av det som jag tidigare var nyfiken på, exempelvis trekant, användning av sexleksaker, kunna ge fontänorgasmer och kvinnor som älskar analsex. 

  • Svar på tråden Något inom sex som ni är nyfikna på men ännu inte upplevt?
  • Anonym (Man 53 år)
    Gbgkillen73a skrev 2024-01-05 11:44:57 följande:
    Något inom sex som ni är nyfikna på men ännu inte upplevt?

    Vi lever bara en gång och man ska inte dö nyfiken heter ju talesätten. Det vore intressant att ta del av erq innersta tankar. Är det något inom sex som ni är nyfikna på men som ni ännu inte upplevt? Varför har ni inte förverkligat det ni är nyfikna på?

    För min del har jag upplevt en hel  del av det som jag tidigare var nyfiken på, exempelvis trekant, användning av sexleksaker, kunna ge fontänorgasmer och kvinnor som älskar analsex. 


    Har typ en lång "önskelista" på saker som jag vill göra.

    Av just de exemplen som du nämner har jag kvar att testa trekant och ge penetrerat analsex, men sexleksaker använder vi numera frekvent och fontänorgasm är återkommande trevligt inslag hos oss.

    Men jag har mycket mer kvar som jag vill utforska helt klart.

    Då jag och min fru har intresserat oss för valda delar av BDSM de senaste åren har det öppnat en ny värld där det finns massor att upptäcka och uppleva. 
    Det kan jag absolut rekommendera om du inte testat på även om det självklart inte är för alla.

    När jag börjar tänka efter känner jag att det blir svårt att göra en bra to-do lista.
    Skriver jag upp nåt utelämnar jag samtidigt en massa som jag säkerligen kommer att upptäcka senare att jag också vill göra. Det blir som att vara i en jättegodisbutik och bara få fylla sin godisburk upp till kanten.
    Jag vill dyka ner och bada i godiset...

    Vad finns mer på din to-do lista? 
  • Anonym (Trekant)

    En "dröm" jag delar med min fru är en trekant men det känns lite läskigt för oss båda.

  • Ztiff2
    Anonym (Trekant) skrev 2024-01-05 12:13:23 följande:

    En "dröm" jag delar med min fru är en trekant men det känns lite läskigt för oss båda.


    Med en till man eller kvinna ?:)
  • Anonym (Trekant)
    Ztiff2 skrev 2024-01-05 12:17:06 följande:
    Med en till man eller kvinna ?:)
    Man med fokus på tjejen
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Trekant) skrev 2024-01-05 12:13:23 följande:

    En "dröm" jag delar med min fru är en trekant men det känns lite läskigt för oss båda.


    Så härligt och värdefullt att ni kan "drömma" tillsammans. Jag har varit den extra mannen och träffatnågraolikapar. Alla har varit tydliga och införstådda med att om någon känner sig obekväm så kan/bör hen säga till direkt så att alla kan avbryta resan/akten. Ett av paren avbröt. Men det blev ändå ett minne för livet. 
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-01-05 12:01:29 följande:
    Har typ en lång "önskelista" på saker som jag vill göra.

    Av just de exemplen som du nämner har jag kvar att testa trekant och ge penetrerat analsex, men sexleksaker använder vi numera frekvent och fontänorgasm är återkommande trevligt inslag hos oss.

    Men jag har mycket mer kvar som jag vill utforska helt klart.

    Då jag och min fru har intresserat oss för valda delar av BDSM de senaste åren har det öppnat en ny värld där det finns massor att upptäcka och uppleva. 
    Det kan jag absolut rekommendera om du inte testat på även om det självklart inte är för alla.

    När jag börjar tänka efter känner jag att det blir svårt att göra en bra to-do lista.
    Skriver jag upp nåt utelämnar jag samtidigt en massa som jag säkerligen kommer att upptäcka senare att jag också vill göra. Det blir som att vara i en jättegodisbutik och bara få fylla sin godisburk upp till kanten.
    Jag vill dyka ner och bada i godiset...

    Vad finns mer på din to-do lista? 
    Som att vara I en jättegodisbutik är ju en bra metafor till att vara öppen för nya upplevelser. Det finns, som du säger, enormt mycket att smaka på och se hur det smakar och lm man vill ha mer. 

    Så kul att du och din fru kan och vill uppleva nya saker tillsammans. BDSM är dock inget som jag är nyfiken på. 

    Vissa saker som skulle vilja uppleva (jag skulle dock inte bli besviken jag kanske aldrig får uppleva det) är exempelvis: 
    - Tre, eller fyrkant med minst två kvinnor. 
    - En äldre kvinna 60+. 
    - En kvinna med hängiga känsliga bröst.
    - Anonymsex, att möta upp någon för en snabbis. 
    Vi får se om jag får uppleva detta någon gång under livets fortsatta intressanta äventyr. 
  • Anonym (Trekant)
    Gbgkillen73a skrev 2024-01-05 12:37:42 följande:
    Så härligt och värdefullt att ni kan "drömma" tillsammans. Jag har varit den extra mannen och träffatnågraolikapar. Alla har varit tydliga och införstådda med att om någon känner sig obekväm så kan/bör hen säga till direkt så att alla kan avbryta resan/akten. Ett av paren avbröt. Men det blev ändå ett minne för livet. 
    Ungefär en sån man tänker vi oss...
  • Anonym (P-E)

    Har uppfyllt de mesta på min lista

    Saknas enbart trekant - jag och två tjejer
    Trekant - jag och två män har jag i alla fall Oskyldig

    Har fistat röv har blivit fistad 

    Men jag ligger med allt och alla Flört

  • Anonym (Jonte)
    Jag har haft sex med tjejer sen tidiga tonåren och provat allt men aldrig varit med en man. Tror det är vad som finns kvar på min bucketlist. Får gärna vara med en erfaren äldre man som läromästare.
  • Anonym (Man34)

    Har ett underbart sexliv med sambon, vi gör massor ihop men vi har pratat om att gå på swingersklubb ihop. Endast för sex med varandra men ändå uppleva grejen att vara nakna med andra. 


    Har även funderat på hur det hade varit att ha sex men en man till. Alltså trekant. Kanske blir konstigt i verkligheten men tanken är upphetsande. Hon säger att hon inte tänkt tanken men vem vet. 


    Hade gärna upplevt trekant med en tjej till. 

  • Anonym (M)

    Gå på swingerklubb med frun eller en foursome med ett annat par.

  • Anonym (IKEA Family)

    Måste "nyfiken" betyda att man vill prova själv? Det finns mängder med sexuella variationer som i mina ögon är rena avarter och som jag vill veta mer om eller diskutera med någon insatt, men för allt i världen inte testa.

    Gäller det att testa själv så är jag lite kittlad av tanken på att göra något snuskigt med sambon inför någon tjejkompis eller kompis-par, eller parallellt med kompisparet i samma rum.

  • Anonym (JB)

    Trekant med två män. Inget jag varken kan eller vill göra tillsammans med min man, så lever vi ihop resten av livet kommer det aldrig ske. Dessutom är det svårt nog att hitta EN vettig älskare, nu ska man liksom hitta två som duger. Omöjligt. 

  • Anonym (Nyfiken blå)

    Har lite som man är nyfiken på... 

    Jag skulle gärna vilja pröva på att vara med två killar samtidigt, speciellt att suga av någon samtidigt som den andra tar mig bakifrån. 
    En annan lite kittlande, men som jag kanske tänder mer på i tanken än vad jag skulle i verkligenheten, är att ha ögonbindel o att den extra mannen kommer in men att jag aldrig ser vilken det är, han går innan ögonbindeln åker av. 

    Är oxå nyfiken på att ha en tjej med men inte för mannen utan mer för bröstspel från min sida, att jag får smeka, suga o slicka dom. 

  • Anonym (mm)
    Gbgkillen73a skrev 2024-01-05 11:44:57 följande:
    Något inom sex som ni är nyfikna på men ännu inte upplevt?

    Vi lever bara en gång och man ska inte dö nyfiken heter ju talesätten. Det vore intressant att ta del av erq innersta tankar. Är det något inom sex som ni är nyfikna på men som ni ännu inte upplevt? Varför har ni inte förverkligat det ni är nyfikna på?

    För min del har jag upplevt en hel  del av det som jag tidigare var nyfiken på, exempelvis trekant, användning av sexleksaker, kunna ge fontänorgasmer och kvinnor som älskar analsex. 


    när hon slickar min röv sen spruta över hennes kropp
  • Anonym (plz)

    Varit med samma kvinna sedan 15 år tillbaka.

    Enda jag vill med henne är att jag får komma i hennes mun (hon vill ej)

    Annars är det att ha sex med någon annan. Bryr mig inte om det känslomässiga. Hade varit kul att få känna någons annans kropp och slida. 

  • Krille1989

    Jag skulle vilja att min fru förför och blir knullad av en person väldigt nära mig.

Svar på tråden Något inom sex som ni är nyfikna på men ännu inte upplevt?