Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Kvinnor, se hit

Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?

• Svar på tråden Kvinnor, se hit
  • Anonym (Man)

Inte för mej. Jag vill vara beroende av någon, vill att någon ska vara beroende av mej 

• Anonym (Man)

Ok, vad bra! Skönt att höra. Är på en dejtingsajt nu, nästan alla kvinnor där är självständiga och starka

• Anonym (Man)

Varför ska föräldrar göra det? Jag vill vara beroende, vill att någon är beroende av mej 

• Anonym (Man)

Aha, så vi män har försämrats. Och det har inte ni kvinnor gjort?

• Anonym (Man)

Man kan undra varför ni är på dejtingsajter överhuvudtaget? Om ni inte behöver/vill ha män?

• Anonym (Man)

Varför ska båda könen vara självständiga?

• Anonym (Man)

Jag tycker inte att osjälvständig är det samma som svag. Jag tycker det är starkt att vara osjälvständig. Jag vill vara beroende av min kvinna. Jag vill att hon är bra på saker jag inte är bra på. Komplettera varandra 

• Anonym (Man)

Jag tror inte det är farligt. Jag tror det är bra. Komplettera varandra gör man när man är osjälvständiga. Man gör det man är bra på, litar på att partnern gör sin del. Skön känsla att vara beroende av någon 

• Anonym (Man)

Jag tycker så. Två självständiga människor kan väl inte leva tillsammans? En måste väl ge med sig? Då är det bättre att vara osjälvständig, och göra det man är bra på, och lita på att partnern gör det den är bra på

Svar på tråden Kvinnor, se hit