• Anonym (Man)

Kvinnor, se hit

Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?

• Svar på tråden Kvinnor, se hit
  • Anonym (Perka)

Det är väl lika viktigt för män?

• Anonym (.)

Det är inte viktigt för alla kvinnor att vara självständiga och starka.

• Anonym (Man)

Inte för mej. Jag vill vara beroende av någon, vill att någon ska vara beroende av mej 

• Anonym (Elin)

Föräldrar ska uppfostra och leda sina barn att bli självständiga och starka individer, oavsett kön.

• Anonym (Man)

Ok, vad bra! Skönt att höra. Är på en dejtingsajt nu, nästan alla kvinnor där är självständiga och starka

• Anonym (Olk)

Jag tror du syftar på det lite mansfientliga klimat som uppstått där dagens mål är att inte behöva en man. Det finns en klar orsak till varför det vuxit fram. Kvinnor har genom åren behövt anpassa sig till den försämring av män som uppstått. Allt fler män är otrogna, omogna, lämnar familj och barn, låter frun dra hela lasset, inte klippt navelsträngen till mamma. Hur ska en kvinna kunna förlita sig fullständigt på en sådan person? att vara stark och självständig är ett måste i dagens samhälle då allt fler mansbebisar existerar. 

• Anonym (Man)

Varför ska föräldrar göra det? Jag vill vara beroende, vill att någon är beroende av mej 

• Anonym (Olk)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-05 23:13:28 följande:

Ok, vad bra! Skönt att höra. Är på en dejtingsajt nu, nästan alla kvinnor där är självständiga och starka

Handlar det om profiler på Tinder är det nog ett sätt att säga att man har sitt liv i ordning och inte är ute efter att snylta på någon annan
  • Anonym (Man)

Aha, så vi män har försämrats. Och det har inte ni kvinnor gjort?

• Anonym (Man på 26 år)

Båda könen skall vara självständiga. Alltså människor skall vara det oavsett! 

Dock är landet tyvärr besudlat med ? feminister ? som gärna pissar på män lite här och var och gör ungefär vad dem kan för att kontrollera dem. Sverige och västvärlden är en mycket tragisk historia.

Svar på tråden Kvinnor, se hit