Kvinnor, se hit
Det är väl lika viktigt för män?
Det är väl lika viktigt för män?
Varför ska föräldrar göra det? Jag vill vara beroende, vill att någon är beroende av mej
. Förstår inte varför du måste vara så hård och arg?
Och varför är det så många kvinnor på dejtingsajter som är självständiga? Det borde väl betyda att det är svårt att leva med en självständig person?
Vad exakt tror du att ordet självständig betyder? Jag tror inte du vet vad det ordet betyder, om vi nu ska vara oartiga mot varandra
Jag tycker att du ska sitta hemma om han inte vill åka utomlands. Då kan ni göra något tillsammans istället, eller spara pengarna. Båda ska dra åt samma håll i ett förhållande. Jag tror inte du dör om du får sitta hemma för hans skull. Jag tycker att ni självständiga kvinnor är skrämmande. Om inte det passar, drar jag. Så verkar ni tänka. Varför kan man inte lägga ner sin egen vilja? Följa ett gemensamt beslut? Åka utomlands om ett halvår? Båda, när båda är redo
Man ska göra alla resor tillsammans.
Så är det. Men om ni inte hade kunnat bo kvar i huset, eller fortsätta med fritidsaktiviteter, hade väl fått gå ändå? Det är många som får bo i lägenhet, och överlever ändå.
Ok, vad bra! Skönt att höra. Är på en dejtingsajt nu, nästan alla kvinnor där är självständiga och starka
Det behöver väl inte vara sämre för att man bor i lägenhet? Är det bara materiella ting som räknas?
Ok, vad bra! Skönt att höra. Är på en dejtingsajt nu, nästan alla kvinnor där är självständiga och starka