• Anonym (Fundersam Man)

Varför är kvinnor på dejtingsajter om dom inte vill dejta?

Det tycker jag är konstigt 

• Svar på tråden Varför är kvinnor på dejtingsajter om dom inte vill dejta?
  • Anonym (Tre olika faser.)

1) från första börkan betraktades de på dejtingsidor som missanpassade ufon, det var så konstigt att vara där

2) sedan blev det något mystiskt och lite spännade "Ah, vad kul. Du har testat det nya sättet att träffas" ungefär så

3) i tredje fasen har det blivit ett tidsfördriv, man är där och kollar läget, är det kanske någon man känner som är med? man skickar lite mail och får några tillbaka. Helt enkelt kul att hoppa omkring lite där

ungefär så är det.

• Anonym (A)
    Anonym (Fundersam Man) skrev 2024-01-07 20:40:49 följande:

Ska jag vara glad för att jag har hittat en tjej? Ok, det är jag. Även en dåre kan lyckas med hjälp av tur och envishet. Min respektive är lika fundersam som jag, hur det kommer sej att en kvinna är på en dejtingsajt, men inte vill dejta, kvinnan dejtar inte någon, säger hon 

Varför fundera på det
  • Anonym (X)
    Anonym (Fundersam Man) skrev 2024-01-07 17:23:28 följande:

Det blir lite märkligt när man tar bort texten ur sitt sammanhang. Det håller jag med om

Tar bort vilken text ur vilket sammanhang?
  • Anonym (X)

Ska jag vara glad för att jag har hittat en tjej? Ok, det är jag. Även en dåre kan lyckas med hjälp av tur och envishet. Min respektive är lika fundersam som jag, hur det kommer sej att en kvinna är på en dejtingsajt, men inte vill dejta, kvinnan dejtar inte någon, säger hon 

Varför är du på en dejtingsajt om DU inte tänker dejta utan redan har flickvän? 
  • Anonym (X)

Hallå ts?

Anonym (X) skrev 2024-01-07 14:52:16 följande:
    Så 10% i din personliga undersökning har inte velat dejta, men du drar ALLA över en kam för det?
  • Anonym (Möhh)

Varför är du på en dejtingsida och frågar ut en kvinna om hennes dejting?

det stämmer kanske och hon dejtar kanske inte någon och är osäker på om hon vill dejta. Hon kanske söker vänner eller hoppas på och hitta någon som får henne att vilja ändra sig.
    Eller så letar hon efter någon hon känner för hon är nyfiken.
    Eller så söker hon vänner eller tidsfördriv.

finns massor med kvinnor och män som är så på dejtsidorna.
  • Anonym (Vi vill bara dejta riktiga män)
    Anonym (Fundersam Man) skrev 2024-01-07 10:06:10 följande:

Nu hänger jag inte med i svängarna, som vanligt. Jag valde att formulera mig så, för jag vill det. Vad jag vet är det fritt att starta en tråd med vilken formulering man vill. Och, jag hade inte varit singel om mitt ex hade klarat av att behålla mej. Om ni kvinnor är så duktiga som ni påstår, förstår jag inte varför hon inte klarade av att behålla mej. 

Så efter 1 ex som inte kunde behålla dig? Så frågar du andra kvinnor om varför hon inte kunde behålla dig..Eller var det att hon inte VILLE behålla dig kanske?

Var det du som gjorde slut för att hon inte var en så pass duktig fru, eller var det hon som gjorde slut för att hon upptäckte att du inte var så duktig som hon ville..

Du skriver att du HAR en tjej, men ändå så är du på dejtingsidor för att "kolla upp" hur andra kvinnor svarar dig..

Varför är DU själv på dejtingsidor om du ändå inte vill dejta en kvinna..för du har ju redan en kvinna skriver du?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinnor)

Det blev väldigt fel när jag skulle kopiera in text från annan tråd. 

• Anonym (Normalt)
    Anonym (Vi vill bara dejta riktiga män) skrev 2024-01-07 22:38:08 följande:
    Så efter 1 ex som inte kunde behålla dig? Så frågar du andra kvinnor om varför hon inte kunde behålla dig..Eller var det att hon inte VILLE behålla dig kanske?

Var det du som gjorde slut för att hon inte var en så pass duktig fru, eller var det hon som gjorde slut för att hon upptäckte att du inte var så duktig som hon ville..

Du skriver att du HAR en tjej, men ändå så är du på dejtingsidor för att "kolla upp" hur andra kvinnor svarar dig..

Varför är DU själv på dejtingsidor om du ändå inte vill dejta en kvinna..för du har ju redan en kvinna skriver du?
    Det finns ju gott om kvinnor på dejtingsidor som vill kolla sitt marknadsvärde.
Svar på tråden Varför är kvinnor på dejtingsajter om dom inte vill dejta?