Varför är kvinnor på dejtingsajter om dom inte vill dejta?
Det tycker jag är konstigt
Det tycker jag är konstigt
Mönstret går igen i kommunikationen på dejtingsidorna. Som tjej har du inga problem med att bli kontaktad ? det enda som krävs är att du har en sida och gett indikationen att du är tjej. Mer än så behövs faktiskt inte. Inte ens en presentation, det räcker med en profilbild om ens det.
Killarna mejlar dig i vilket fall, och uppvaktar på alla tänkbara sätt. Klart att tjejerna blir förtjusta, vem vill inte bli bekräftad på det sättet?
Vet du vad. Jag satt och ställde mig den frågan. Varför har jag varit där.
1. Därför jag vill lära känna en man på djupet. Det största problemet är att tyvärr vet jag den jobbiga sanningen. Det är som i en godisaffär. Jag vill prata med en om jag fortsätter inte med flera män. Tyvärr förstår jag att de kastar ut beten och det känns sorgligt. Jag drar mig undan en man som jag känner har kontakt med flera.
Det kan vara att jag gett min messenger och facebook och fått hans. När det dundrar in singelkvinnor som boostar. Nej, jag känner mig inte så speciell. Säkert rätt för många men fel för mig.
Kom inte på mer.
Detta är bara min upplevelse och varför jag lämnat dejtingsidor. Det är samma överallt.
Ok, när jag är på en dejtingsajt, dejtar jag en och en. Ger den kvinnan uppmärksamhet. Det är en självklarhet för mej
Ja, det är så som du säger. Så om vi som är där har olika motiv blir det svårt. Jag är där för att träffa en och han är speciell. Sedan kommer det alltid finnas nån som kommer tycka han r fin och vill ha men det är ju bara poitivt.
Precis
Du skriver vi. Är alla kvinnor sådana? Och varför är ni på dejtingsajter om ni är så duktiga? Varför klarar ni inte av att behålla era män?
Är jag nedlåtande? När jag undrar varför kvinnor är på dejtingsajter när dom inte vill dejta? Tycker inte ni att det är konstigt? Vill man inte ha någon, ska man väl vara så långt ifrån en dejtingsajt det går?
Ok, men alla män är inte så. Varför drar Du alla män över en kam? Kvinnan i fråga och jag skriver mycket tillvarandra. Jag tror hon var ärlig när hon sa att hon inte vill dejta någon
Jag tror också att det är bekräftelse. Vill se Om vi män är intresserad av dom. Om vi är det. Är det tvärstopp
Varför ska det komma glåpord och ilska? Bättre att säga som det är. Jag tror, men det är min personliga uppfattning, att många kvinnor har ett bekräftelse behov
Är jag nedlåtande? När jag undrar varför kvinnor är på dejtingsajter när dom inte vill dejta? Tycker inte ni att det är konstigt? Vill man inte ha någon, ska man väl vara så långt ifrån en dejtingsajt det går?