• Anonym (Lång kvinna)

Min dejt är väldigt liten

Hjälp, min dejt är så kort!  

• Svar på tråden Min dejt är väldigt liten
  • Anonym (Lång kvinna)

Ja, kanske det, men han är trevlig. Måste man välja bort någon bara för längden?

• Anonym (Suck)
    Anonym (Lång kvinna) skrev 2024-01-06 19:49:41 följande:

Ja, kanske det, men han är trevlig. Måste man välja bort någon bara för längden?

Låt honom ligga där tryggt i din armhåla och ta hand om honom. Är ju så gulligt, eller hur?
  • StudierKemi
    Anonym (Lång kvinna) skrev 2024-01-06 17:50:33 följande:

Om det är så du känner så ska du inte skriva vidare med honom. Tacka för träffen men säg att du inte har genuina känslor gentemot honom. Önska honom lycka till och hitta dig en riktig snygging och var lycklig. Eller lev själv och var ännu lyckligare. För mig tog det lång tid att inse att det är roligast att vara själv. Jag tvingar mig själv till att tillfredsställa mig själv Flört(if you know what I mean) tillräckligt ofta, och då känns det som att man är i ett förhållande, ha ha. Nä, korta killar går bort direkt. Varför ska mannen själv vara lycklig annars? Du har ingen skyldighet att gilla någon. Tvivla inte på magkänslan!
  • Anonym (Lång kvinna)

Varför går korta killar bort direkt? 

• Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Lång kvinna) skrev 2024-01-06 20:14:59 följande:

Av samma anledning som feta tjejer går bort direkt. 

Man känner ingen fysisk attraktion! 

• Anonym (Suck)
    Anonym (Lång kvinna) skrev 2024-01-06 20:14:59 följande:

Vet du inte det? Det är ju du själv som vill ha hjälp för att han är så kort. Eller hur?
  • Anonym (gg)

Du verkar fin ts. Du ser individen för vilken person den är.

Så länge han kan tillfredsställa dina behov så har ju inte längd någon betydelse.

Bara falska o fega människor som har svarat i den här tråden ser jag. En t om skriver att den tycker att du ska vara ensam istället om du inte hittar en ståtlig drömprins. Säger bara herre gud. 

Ingen annan har någon som helst rätt att påpeka dig o din ev blivande. Det är isåfall ni två och ingen annan ska komma o säga någonting. Det är dom som har problem och inte ni två. Kom ihåg det. Folk gillar vara fega, lögnare och ytliga. 

Gillar ni två varandra så är det så och inget mer än det.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Lång kvinna)

Tack gg, det var fint skrivet av dej. Om han vill, tror jag att vi fortsätter att dejta. Han pratade om restaurang, det är romantiskt och spännande

• Anonym (Suck)
    Anonym (Lång kvinna) skrev 2024-01-06 20:48:27 följande:

Tack gg, det var fint skrivet av dej. Om han vill, tror jag att vi fortsätter att dejta. Han pratade om restaurang, det är romantiskt och spännande

Oj va spännande. Kanske blir Happy Meal?
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (gg) skrev 2024-01-06 20:25:02 följande:

Du verkar fin ts. Du ser individen för vilken person den är.

Så länge han kan tillfredsställa dina behov så har ju inte längd någon betydelse.

Bara falska o fega människor som har svarat i den här tråden ser jag. En t om skriver att den tycker att du ska vara ensam istället om du inte hittar en ståtlig drömprins. Säger bara herre gud. 

Ingen annan har någon som helst rätt att påpeka dig o din ev blivande. Det är isåfall ni två och ingen annan ska komma o säga någonting. Det är dom som har problem och inte ni två. Kom ihåg det. Folk gillar vara fega, lögnare och ytliga. 

Gillar ni två varandra så är det så och inget mer än det.

Tror du på detta själv ens?
  • Anonym (Kollega)
    Anonym (Lång kvinna) skrev 2024-01-06 17:50:33 följande:

Och? Är han trevlig  på alla sätt får du väl prova om han är en jävel på att knulla innan du bestämmer dig för om personens längd har nån som helst betydelse.
  • Anonym (Lång kille)

Finns ett problem som är snabbt och enkelt 
    Dumpa och gå vidare , så är problemet löst

men jag som lång kille 1,93 vill ha mina korta helst under 1,60 ❤️

Svar på tråden Min dejt är väldigt liten