Symptom klamydia?
Jo, har hört vissa som fått så. Skulle nog kolla, bara för att vara på den säkra sidan, om jag var du.
Jo, har hört vissa som fått så. Skulle nog kolla, bara för att vara på den säkra sidan, om jag var du.
kan ju vara... Ofta när man får urinvägsinfektion (går på toa ofta) så kan man be att de kollar mot klamydia oxå, för det ger samma symtom..
Men det e klart. Jag gick med klamydia i flera år. O blev inte gravid. Fyra månader efter behandling (när det väl kom till min kännedom att jag hade det, hade dock som tur väl bara haft en kille på hela den tiden så så sätt var det lugnt, behövde ju ijtne rabla upp ett biblotek hehe) så blev jasg gravid. Och då hade jag inte käkat något prevmed, eller använt kondom under de åren jag hade Klamydia..
Ja det behöver ju inte vara just klamydia. Det finns ju flera andra könssjukdomar som man kan drabbas av som ger ung samma symptom. Skulle gå och kolla mig direkt om jag var osäker.
Better safe then sorry!
Vad kostar ett sånt test? måste man fråga efter det?
från inga symptomer till
kraftig urinvägsinfektion
Kan vara lömsk med "tyst" infektion som inte ger symtom och upptäcks först när den ställt till problem med äggledare etc.