• Liten man

Väldigt få kvinnor vill ha korta män.

Vad tycker ni kvinnor att vi korta män ska göra? Vara utan kärlek? 

• Svar på tråden Väldigt få kvinnor vill ha korta män.
  • Anonym (Fredagsdunken redan öppnad?)

Japp! Det tycker vi är det enda rimliga. 

• Jennie91

Skaffa lite självförtroende så löser det sig. Men går du och drar för att du är kort klart ducinte har en chans då 

• Aliona

Träffa korta kvinnor kanske? 

Jag har inte upplevt att så många kvinnor ogillat korta män, men de vill att mannen ska vara längre än de. 

Själv föredrar jag män som bara är lite, typ 5 cm, längre än mig, som är genomsnittlig. Jag hade länge en pojkvän som var ca 3 cm längre än mig, vilket gjorde att jag blev längre när jag hade högklackat. Han tyckte att det var jättesexigt och jag gillade det. 

• Anonym (lika kort kvinna?)

Men det måste väl finnas väldigt korta kvinnor som inte vill ha alltför lång man och som vill helst vill ha en kort man. Har du inte träffat någon lika kort eller kortare kvinna? Det borde finnas fler korta kvinnor än män! 

• Anonym (what)

Varför tror du att det är kvinnors ansvar? Undrar på riktigt.

• Anonym (Lång man+kort kvinna)

Min fästman är 193 och jag är 155. Jag hade inte haft något emot om han var längre än så, men det är ju som det är med det.

• Liten man

(Lika kort kvinna? Hej, Problemet är att väldigt korta kvinnor också vill ha långa män. Och jag vill träffa en lång kvinna, annars kan det vara. Varför måste jag ändra mina preferenser, när inte ni kvinnor vill ändra era?

• Liten man

Ja, precis, det är härligt med längdskillnaden. Gärna 40-50 cm. Jag gillar när jag är  50 cm kortare än min kvinna. 

• Anonym (Minime)

Jag är 153, liten men naggande god, och föredrar en man med självförtroende, humor och empati.

• Auditanne

Sett många par där mannen är kort, ofta män (och kvinnor) med ursprung från mellanöstern. Inget märkvärdigt idag. 

Svar på tråden Väldigt få kvinnor vill ha korta män.