Anonym (Sofia) skrev 2024-01-20 13:09:35 följande:
Jag förstår absolut ditt dilemma nu när det är så kyligt ute?
tänker att OM nu barnet vägrar ullvante i kombination med handledsvärmare KAN det kanske ändå är bättre att ha de vanliga vantarna som hen gillar ihop med handledsvärmare?
Syvende och sist värmer de mer än utan?.
Kan det även vara så att hens favoritvantar har en speciell färg?
barn fastnar lätt i saker vi vuxna inte ser?
Ibland kan även ett roligt motiv ( tex bamse) göra att barnet vill ha ett speciellt plagg.
Kanske går det att sätta på ett litet motiv på vantarna så den blir mer attraktiva?
Ja dessa små viljestarka barn,man får verkligen slå Knut på sig själv😅
De vet exakt vilka knappar de ska trycka på därför det oftast funkar bättre på förskolan 🙂
Anonym (Sofia) skrev 2024-01-20 13:09:35 följande:
Jag förstår absolut ditt dilemma nu när det är så kyligt ute?
tänker att OM nu barnet vägrar ullvante i kombination med handledsvärmare KAN det kanske ändå är bättre att ha de vanliga vantarna som hen gillar ihop med handledsvärmare?
Syvende och sist värmer de mer än utan?.
Kan det även vara så att hens favoritvantar har en speciell färg?
barn fastnar lätt i saker vi vuxna inte ser?
Ibland kan även ett roligt motiv ( tex bamse) göra att barnet vill ha ett speciellt plagg.
Kanske går det att sätta på ett litet motiv på vantarna så den blir mer attraktiva?
Ja dessa små viljestarka barn,man får verkligen slå Knut på sig själv😅
De vet exakt vilka knappar de ska trycka på därför det oftast funkar bättre på förskolan 🙂
Ja absolut, just nu satsar jag ju på så varmt som möjligt bara.
Trodde först det var färgen som var grejen men sen försvann favoritfärgsvantarna under julresan och då blev plötsligt de andra ratade bomullsvantarna nästa extrema favorit?
Skulle köpa exakt vilka varma vantar som helst om han bara kunde önska det, haha.