Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Inredning sovrum hjälp

Du skriver att du behöver hjälp för att det ska matcha. Vad är det som skär sig i nuvarande inredning?

När man bara har ett parkettgolv att utgå ifrån och allt annat är utbytbart, färg- och stilmässigt, så finns det ju en oändlig mängd olika varianter som kan fungera. Det är lättare om man tar fasta på någon/några saker man tycker om och vill behålla och sedan bygga på utefter det. 

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Jill) skrev 2024-01-21 12:34:12 följande:
    Jag gillar mitt gröna överkast. Funderar på att byta ut det blå och lägga till mer grönt och kanske mer naturfärger till. Men vill inte köpa massa om jag ändå inte får till det snyggare  
    Det låter som en bra början. Och smart tänkt att inte springa iväg och köpa en massa nytt med en gång! 

Vilken grön nyans har överkastet? Och vilken färg har väggarna? Känns det som att de funkar ihop?

Har du funderat över tapeter? Det finns ju många varianter med blommor och blad som man kan välja ifall man vill få in mer naturkänsla i rummet. Men det kan också kännas som för mycket, beroende på vilken smak man har.
Svar på tråden Inredning sovrum hjälp