• Liten man

Högklackat

Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?

• Svar på tråden Högklackat
  • Liten man

Dom behöver inte ens vara 15 år. Jag är bara 140 cm lång, lika lång som en nioåring 

• Liten man

Ja, det kan bli lite problem. Annars är det mysigt att hålla handen. Och lite svårt att dansa Glad

• Liten man

Hej Tink, ja, så är det nog. Har inte tänkt på det innan, Det är många situationer som är problematiska, och handikappande. Det är klart att man bör tänka till en extra gång, innan man inleder ett förhållande med en handikappad. Jag är mycket kortare än medel. Det blir många blickar. Och problem i vardagen 

• Liten man

Ja, körkort har jag aldrig ens provat. Det blir väldigt svårt. Se en film på bio är väldigt svårt, ibland brukar jag få sitta i knät på den som är med mej. Ganska förnedrande. Det blir många handikappande situationer

• Liten man

Vad är det för skillnad? Ganska pinsamt att be om en kudde som barn behöver? Förstår du inte att vi kortväxta har många problem i vardagen?

• Liten man

Det är nog därför jag föredrar långa kvinnor, helst 180+, för att det ger mej trygghet, och löser många praktiska problem i vardagen. Hon kanske har körkort, hon når till galgen, många sådana saker, som jag kan tänka mej att kortväxta kvinnor söker hos en lång man. Men jag kan förstå om en lång kvinna tänker en extra gång, och det är bra, för det innebär mycket uppoffring. Många blickar, mycket tissel tassel. Men jag förstår inte när en del skyller på normen, eller att det är inprogrammerat i hjärnan, att inte vara tillsammans med en kortväxt. Precis som att kvinnor går på instinkt. Det är långt ifrån så jag uppfattar dagens själv ständiga och starka kvinnor 

• Liten man

Jag väljer inte bort bio, varför ska jag göra det? Jag gillar bio mycket. Jag sitter i knät på den som är med mej

• Liten man

Ingen behöver ta mej på allvar, men jag uppskattar vårdat språk. Om ni avskyr mej, läs då andra och bättre trådar

• Liten man

Ok, den instinkten tycks mej vara vanlig hos många kvinnor Jag känner långa män, som får korta kvinnor, dom korta kvinnorna vill bli omhändertagna, sitta i knä.. Blir inte så mycket skällsord till dom kvinnorna. 

Svar på tråden Högklackat