Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Högklackat

Men för bövulen lägg av. Vad är det för Kinks du sitter och trollar om. Sitta i knä på bio?! Jag baxnar. Nu har du kommit upp i kds kaliber med ältande. Ge dig. 

Om det finns ett uns av sanning så har du varit föremål för vård. På olika sätt. Skolhälsovården bör ha reagerat på din tillväxtkurva och föreslagit olika åtgärder.  Om inte du är utlandsfödd. Jävla dravel du håller på med. Därför tror jag att du trollar och har en del kinks. Dock har du inte kommit upp i en kaliber jag mötte för 20+ år sedan. En man som blev dvärg som under samtalet krympte till barn, baby, foster och till slut spermie som kröp in livmodern. En riktigt sjuk rackare. 

• Anonym (C)
    Liten man skrev 2024-01-21 16:16:24 följande:

Ingen behöver ta mej på allvar, men jag uppskattar vårdat språk. Om ni avskyr mej, läs då andra och bättre trådar

Är vårdad i språket mot för vad jag eg skulle vilja säga. Kan du vänligen bemöta frågorna kring varför du inte uppmärksammats inom skolhälsovården? Har du flygit under radarn?? 

Vad har du gjort för att komma tillrätta med din kortväxthet. Om inte acceptans. Eller är det bara rena fantasier? 
  • Anonym (C)

Fortfarande inget från dig om du gjort något åt fin kortväxthet. 

Alltså är det du går igång på. Ett kink eller fetisch. 

Du trollar för att du vill tala om dina fantasier. Därför kan du heller inte redogöra för hur du fått ler n Li vit erbjuden behandling. 

• Anonym (C)

Jamen tack! Då vet jag. Dessutom kan jag dra mina egna slutsatser då. Hädanefter kommer jag att göra tumme ner på alla dina trådar jag går in på. Du närmar dig den nivå på den knäppaste klient jag någonsin haft. Vore ett nöje att ha dig som studieexempel i några av mina kurser. Kommer definitivt att exemplifiera. Tackar för bra uppslag. 

• Anonym (C)

Tackar! Jag återkommer. Nu ligger etiken vid organdonation i pipelinen. 

• Anonym (C)
    Liten man skrev 2024-01-21 18:55:16 följande:

Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha

Det är vad du säger om dig själv. Inte jag. Du fläng men varken korkad eller klen. Du fyller din funktion och är visst värd att ha. Det är ditt resonemang och fetisch som kan uppfattas som knepig. Ditt ältande likaså. Plocka av offerkoftan nu och man up. 
Svar på tråden Högklackat