Inlägg från: Anonym (Fetish!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fetish!)

Högklackat

Liten man skrev 2024-01-21 14:06:30 följande:

Ja, körkort har jag aldrig ens provat. Det blir väldigt svårt. Se en film på bio är väldigt svårt, ibland brukar jag få sitta i knät på den som är med mej. Ganska förnedrande. Det blir många handikappande situationer

Väldigt svårt att ta dig på allvar när du i en annan av dina trådar skriver om hur du vill bli buren och sitta i knä. Du vill känna dig liten och omhändertagen. Men nu är det plötsligt handikappande och förnedrande rent av att sitta i knä. Finns väl ingen vuxen människor som väljer att sitta i någons knä på bio istället för på en kudde om det inte ligger något annat bakom.
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 16:16:24 följande:

Ingen behöver ta mej på allvar, men jag uppskattar vårdat språk. Om ni avskyr mej, läs då andra och bättre trådar

Förklara istället för att ta på offerkoftan som i alla andra trådar när du blir ifrågasatt. Hur ligger det till egentligen?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 17:17:29 följande:

Inte du, jag vet andra kvinnor som vill, och gärna gör.

Du verkar inte vilja svara på hur det egentligen ligger till med ditt knäsittandet? Du verkar vilja att det ska vara rättvist, men samtidigt är det förnedrande för dig? Varför sätter du då dig i knät?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 17:34:24 följande:

Hej C, jag väljer vilka meddelande jag vill svara på, ok? Sedan är det upp till dej att dra vilka slutsatser jag vill. Den stora frågan är vad Du gör på den här tråden? Om du inte gillar innehållet, är det väl bara att läsa andra intressantare trådar?

Fast du kan väl förklara varför du skriver så olika saker i olika trådar i alla fall? Är knäsittande förnedrande eller härligt?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 18:10:44 följande:

Ok, så då har inte jag kloka och genomtänkta svar tillbaka?

Verkligen inte!

Att korta vill kalla sin pojkvän för pappa är bara i dina fantasier. Fantiserar du om att kalla tjejer för mamma?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 18:20:47 följande:

Nu är det riktigt hårt här inne. Mobbning. Vad vet du om det? Menar du på allvar att jag inte känner en kvinna som har sagt så? Hur kan du veta ?

Varför ska jag svara på dina frågor? Du svarar inte på mina.
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 18:55:16 följande:

Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha

Är det också en fetish? Att du vill förnedras och kallas för saker?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:01:19 följande:

Jag tyckte det var C som kallade mej för saker? 

Eh nej, det är ju du själv som börjar skriva så i alla trådar. "Ingen gillar mig, jag är klen, jag är svag, jag är mobbad och ditt finalnummer som slår allt, jag borde skjuta mig för att tjejer inte är attraherade av mig."
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:11:28 följande:

Och här i denna tråden känns det ännu mer relevant för min del

Vad känns mer relevant för dig?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:18:52 följande:

Fetish, jag svarade på ditt inlägg där du citerar mej. Du om någon borde väl förstå vad jag menar då?

Nej, du citerade inte mig. Du har aldrig citerat någon. Så vad menade du?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:28:09 följande:

Nu har vi kommit till sidan fem i denna värdelösa tråd, skapat av en värdelös kortväxt man, som inget hellre vill, än att få ge och ta emot kärlek i ett förhållande, fast jag är kortväxt. Skriver åt fler kortväxta jag känner. Jag själv har ett förhållande med en kvinna som är 180 cm lång, jag sitter i hennes knä, hon tittar ner på mej, och lyfter upp mej. Det gillar jag mycket. Jag tänker på många av mina manliga kortväxta vänner (en förening) som har det väldigt tufft på dejtingsajter. Jag hade turen att träffa en kvinna som struntar blankt i normer, och tissel tassel. Jag ger henne respekt, kärlek, tillit. Det var det hon sökte

Kan de inte skriva själva? Blir mindre förvirrande då. Och de kanske svarar på frågor?
  • Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:48:40 följande:

Även kortväxta kan utse språkrör. Dom valde mej. Ingen mening att flera skriver om samma sak, dom kan följa här, jag vet om problemet, var singel alldeles för länge.

Dags att de utser ett annat språkrör. Det gör uppenbarligen inte så bra för dig.
Svar på tråden Högklackat