Högklackat
Ja, körkort har jag aldrig ens provat. Det blir väldigt svårt. Se en film på bio är väldigt svårt, ibland brukar jag få sitta i knät på den som är med mej. Ganska förnedrande. Det blir många handikappande situationer
Ja, körkort har jag aldrig ens provat. Det blir väldigt svårt. Se en film på bio är väldigt svårt, ibland brukar jag få sitta i knät på den som är med mej. Ganska förnedrande. Det blir många handikappande situationer
Ingen behöver ta mej på allvar, men jag uppskattar vårdat språk. Om ni avskyr mej, läs då andra och bättre trådar
Inte du, jag vet andra kvinnor som vill, och gärna gör.
Hej C, jag väljer vilka meddelande jag vill svara på, ok? Sedan är det upp till dej att dra vilka slutsatser jag vill. Den stora frågan är vad Du gör på den här tråden? Om du inte gillar innehållet, är det väl bara att läsa andra intressantare trådar?
Ok, så då har inte jag kloka och genomtänkta svar tillbaka?
Nu är det riktigt hårt här inne. Mobbning. Vad vet du om det? Menar du på allvar att jag inte känner en kvinna som har sagt så? Hur kan du veta ?
Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha
Jag tyckte det var C som kallade mej för saker?
Och här i denna tråden känns det ännu mer relevant för min del
Fetish, jag svarade på ditt inlägg där du citerar mej. Du om någon borde väl förstå vad jag menar då?
Nu har vi kommit till sidan fem i denna värdelösa tråd, skapat av en värdelös kortväxt man, som inget hellre vill, än att få ge och ta emot kärlek i ett förhållande, fast jag är kortväxt. Skriver åt fler kortväxta jag känner. Jag själv har ett förhållande med en kvinna som är 180 cm lång, jag sitter i hennes knä, hon tittar ner på mej, och lyfter upp mej. Det gillar jag mycket. Jag tänker på många av mina manliga kortväxta vänner (en förening) som har det väldigt tufft på dejtingsajter. Jag hade turen att träffa en kvinna som struntar blankt i normer, och tissel tassel. Jag ger henne respekt, kärlek, tillit. Det var det hon sökte
Även kortväxta kan utse språkrör. Dom valde mej. Ingen mening att flera skriver om samma sak, dom kan följa här, jag vet om problemet, var singel alldeles för länge.