Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. 
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. 
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Jag fortsätter blöda med klumpar. Blodigt i 4 dagar nu. Kommer mycket blod i toaletten men nästan inget i bindan.
Ska på VUL imorgon som min BM bokat för att jag ska få lite klarhet.
Jag har fortfarande ömma bröst, mår illa, trötthet och har molvärk.
Har inte alls ont, vilket jag hade vid mitt förra missfall.
Testade igen idag vid 17 va strecket så svagt att jag nästan inte såg det. Testade igen nu för ca 30 minuter sen och då är det dubbel så starkt än det va vid 17 tiden ?? Allt är så förvirrande, jag förstår ju att jag fått missfall men är rädd att något finns kvar då testet ibland är starkare och ibland svagare.
Men får svar imorgon kl 14 🙏

Jag fortsätter blöda med klumpar. Blodigt i 4 dagar nu. Kommer mycket blod i toaletten men nästan inget i bindan.
Ska på VUL imorgon som min BM bokat för att jag ska få lite klarhet.
Jag har fortfarande ömma bröst, mår illa, trötthet och har molvärk.
Har inte alls ont, vilket jag hade vid mitt förra missfall.
Testade igen idag vid 17 va strecket så svagt att jag nästan inte såg det. Testade igen nu för ca 30 minuter sen och då är det dubbel så starkt än det va vid 17 tiden ?? Allt är så förvirrande, jag förstår ju att jag fått missfall men är rädd att något finns kvar då testet ibland är starkare och ibland svagare.
Men får svar imorgon kl 14 🙏
😞
har tänkt på dig men visste inte hur jag skulle komma i kontakt.
jag blöder inte i toaletten och knappt på bindan men kommer på pappret. Klump fick jag en gång. Kan lägga upp bilden här. Var och lämnade mitt andra blodprov de ska ringa efter lunch. hade inga grav symtom förutom metallsmak i munnen och ömma bröst. Har fortfarande samma symtom, det typ strålar i brösten.
Fick detta på pappret söndag kväll
Nu ringde de från sjukhuset. Första blodprovet visade 677 den andra visade 693 det tyder på graviditet säger dom. Ska åka in på kontroll imorgon 11:30
vill tillägg att jag inte har blött sen igår på kvällen.

Beklagar verkligen, mitt ul såg inte heller så bra ut så gissar att jag också får missfall, hade ett i okt, det är så trist.
hoppas du blir gravid snart igen och det går bra!
Hon har redan kollat 2 ggr. Hon såg ingenting i äggrören/äggstockarna elr utanför livmodern.
hon såg en förtjockad slemhinna i livmodern. Borde inte fostret vara där med?!
Beklagar verkligen. Det är så många som får missfall.
♥️♥️