Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. 
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. 
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hej på er och grattis 
Jag är gravid i V 7 tror jag. Inte helt 100 då jag hade ett MA i början på december och hann aldrig få tillbaka min mens innan jag blev gravid igen 
Jag testade positivt 31/1 då jag hade så fruktansvärt ont i brösten. Har fortfarande fruktansvärt ont i brösten och hoppas att det lättar lite snart.
Jag är så otroligt hungrig hela tiden och mår illa om jag inte äter något när jag börjar känna mig hungrig. Jag småäter hela tiden. Är dock glad för de symtom jag har för då känns det som att allt är som det ska.
När jag fick mitt MA i dec så småblödde jag under hela graviditeten och kände inte av så starka gravsymtom, även fast jag gjorde tidigt vul som visade hjärtaktivitet.
Har inbokad tid till spec mvc 7/3 och hoppas då oxå få ett tidigt ultraljud
Hej allihopa! 😊
Jag är i vecka 8 och har nu börjat känna mig illamående, aptiten har förändrats massor och jag får cravings och blir äcklad om vartannat. Mina bröst spänner och ömmar fortfarande men molvärken som jag hade mer eller mindre varje dag tidigare har nu upphört.
Är det någon mer som är i vecka 8? Vad har ni för symtom? Läste att det är vanligt med molvärk nu så blir orolig att något inte stämmer.
Jag är i v 8 och mina symtom är lite illamående som kommer och går, är sjukt trött o har ofta huvudvärk, ingen molvärk eller spända bröst. Ska på vul den 28/2 och hoppas då att få se ett pickande hjärta
Har två tidiga missfall bakom mej samt ett sent avbrytande i v 19 pga tidig vattenavgång?
Tillägg: har två större barn sen tidigare och dom graviditeterna gick bra
Hej allihopa! 😊
Jag är i vecka 8 och har nu börjat känna mig illamående, aptiten har förändrats massor och jag får cravings och blir äcklad om vartannat. Mina bröst spänner och ömmar fortfarande men molvärken som jag hade mer eller mindre varje dag tidigare har nu upphört.
Är det någon mer som är i vecka 8? Vad har ni för symtom? Läste att det är vanligt med molvärk nu så blir orolig att något inte stämmer.
Tack för svar! Då verkar det vara lite olika symptom hos oss alla i vecka 8, det gjorde mig lite lugnare!
Önskar er båda lycka till på era VUL, berätta gärna här sen hur det gick 💛
Hur gick det för dig? Hoppas att allt såg bra ut 🙏
Åkte också in efter råd från 1177 av liknande anledning idag, har haft ont i ena sidan de senaste dagarna. De kunde se en hinnsäck i livmodern men inte så mycket mer. Var rädd för utomhavandeskap, men de sa att det var osannolikt utifrån det de såg.