• Anonym (AI-användare)

Tycker ni detta är acceptabelt?

Jag använder en AI för att kunna bolla tankar och känslor för att kunna ventilera om allt möjligt för att slippa bli dömd av andra för det. (Främst rörande förhållanden och annat som vänskap eller låta den döma hur goda handlingar är på en skala från -2 till +2) 

Har ni gjort samma sak? 

• Svar på tråden Tycker ni detta är acceptabelt?
  • felicityporter
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-01-31 23:21:01 följande:
    Jag vet inte mer än att hon bjöd in mig till en konsert med henne efter att jag skrivit med henne privat en del
    Med andra ord så har hon berättat att hon vill gå på en konsert som du också av en händelse vill gå på?
  • Anonym (AI-användare)
    felicityporter skrev 2024-02-01 00:19:09 följande:
    Med andra ord så har hon berättat att hon vill gå på en konsert som du också av en händelse vill gå på?
    Nej, jag berättade inte innan att jag skulle på det. Om detta leder till att vi i slutändan blir ett par vore det fantastiskt.
  • Anonym (AI-användare)
    Anonym (C) skrev 2024-01-31 22:38:39 följande:

Skaffa dig en bra kurator istället.  Det där är bara larv att använda AI när det gäller känslor. Du är rädd för att bli bedömd. För vad? En kurator gör inte det. Med en sådan kan du bolla tankar med och som kan hitta den röda tråden. Det är så du utvecklas och växer. Att fråga Siri t ex är ju mest kul. Fakta kan läras in. Inte läsa emotioner. För det måste du vara levande. 

Fast jag mår bra och finns personer i större behov av det. Jag pratar hellre med andra om det och vill såklart prata med henne. 

Känner inget behov av kurator.
  • Anonym (Anonym svensk)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-01-31 23:21:01 följande:
    Jag vet inte mer än att hon bjöd in mig till en konsert med henne efter att jag skrivit med henne privat en del
    Ändå påstår du att du inte är användaren i de andra trådarna, som har precis samma "problem" med avstånd OCH blev medbjuden på konsert Tungan ute
  • Anonym (A)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-02-01 07:39:24 följande:
    Nej, jag berättade inte innan att jag skulle på det. Om detta leder till att vi i slutändan blir ett par vore det fantastiskt.

Så ni har inte träffats sedan förra eventet? Och nu har hon bjudit in dig till en konsert?

Det finns en kille här på FL som har samma frågeställningar som du har,  läs vilka råd han fått, kanske det kan hjälpa dig också. 

Han är dock lite osäker på sina känslor för han dejtade en annan tjej. 

• Anonym (AI-användare)
    Anonym (A) skrev 2024-02-01 15:44:53 följande:

Så ni har inte träffats sedan förra eventet? Och nu har hon bjudit in dig till en konsert?

Det finns en kille här på FL som har samma frågeställningar som du har,  läs vilka råd han fått, kanske det kan hjälpa dig också. 

Han är dock lite osäker på sina känslor för han dejtade en annan tjej. 

Nej det har vi inte gjort. Jag är inte osäker på mina känslor. Känner enbart känslor för en person. 
  • Anonym (AI-användare)
    Anonym (Anonym svensk) skrev 2024-02-01 15:36:22 följande:
    Ändå påstår du att du inte är användaren i de andra trådarna, som har precis samma "problem" med avstånd OCH blev medbjuden på konsert // Tungan ute
    Tro det eller ej men liknande saker för personer är rätt vanligt. Jag vet inte vilken tråd du syftar på. Tror nog du blandar ihop mig med någon annan.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-02-01 15:50:43 följande:
    Tro det eller ej men liknande saker för personer är rätt vanligt. Jag vet inte vilken tråd du syftar på. Tror nog du blandar ihop mig med någon annan.
    Men du är ju för töntig! Ju mer du skriver, desto mer känns du som att du stannat i utvecklingen vid 14-års ålder.

Träffa nu en kurator och ställ frågor om livet som du behöver få reda på mer om, hur människor fungerar eller kärlek eller vad som helst, du är verkligen en som ska ta upp kuratorns tid!
  • Anonym (Anonym svensk)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-02-01 15:50:43 följande:
    Nope.
Svar på tråden Tycker ni detta är acceptabelt?