• Anonym (Högst vetenskaplig diskussion)

Är alla snygga män f-boys?

Det här märkte jag när jag var singel, så jag tänkte att vi skulle ha en diskussion i ämnet. Väldigt snygga män på Tinder/dejtingsiter. Oavsett ålder, kan vara 20, kan vara 45 spelar ingen roll. Väldigt fysiskt attraktiv man/kille= Fboy.

De kan låtsas vara seriösa och söka seriöst, de kan tom vara gifta och låtsas att de är singlar. Fboys. Snygg=Fboy.

Åtminstone för mig blev det så tydligt att jag slutade skriva till eller svara på meddelanden från den gruppen. De är helt enkelt inget att ha då de är fboys.

Har någon annan än mig sett det här övertydliga sambandet? Eller är ni sådan som halvt fattat det men tror att nästa Adonis kommer vara annorlunda? Eller har ni inte sett sambandet alls?

• Svar på tråden Är alla snygga män f-boys?
  • Anonym (?)

Svar: nej
  • TvillingmammaVästgöte

Så kan det nog vara. Jag känner några riktigt snygga män som inte är det.  Men de är ju inte på Tinder. Dessa snygga och pålitliga män är ju alltid upptagna, oftast i långa relationer och har inget behov av Tinder.

• Anonym (Japp)

Har samma erfarenhet som du TS. Samtliga skitsnygga män jag dejtat eller känner till har varit f-boys. Finns snygga män som inte är det, men så fort de är ovanligt snygga, så har de varit f-boys.

• Robert 832

Snygga män kan få sex ganska enkelt så varfpr skulle de investera sig i relationer som bara ger sex? Eller relationer som mannen dömt ut på förhand aldrig skulle hålla? Eller relationer ?om dom förlorar på eller förlorar för mycket på för att det ska vara värt att engagera sig i?

• Anonym (Mx)

Kvinnor kommer fortsätta falla för fboys. Förr kallades det don juan:s eller hjärtekrossare och det var något positivt då. Enklare tider!

• TvillingmammaVästgöte

Men det finns väldigt snygga trogna och stabila män, men de är inte ute på marknaden. De bildar par i tidiga tjugoårsåldern och lever hela livet med sin kvinna. Ganska logiskt? 

• Anonym (Vår)

Nej, det tror jag inte

• Anonym (L)

Icke snygga män är sällan Fboys då de inte har samma sexuella attraktionskraft. De tenderar mer att bara ligga i relationer där andra egenskaper också är viktiga.
    Snygga män som inte är intresserade av relationer har däremot alla möjligheter i världen att knulla runt. Men alla snygga är inte sådana. Finns även riktigt snygga män som föredrar relationer framför att knulla runt.

• AlbertSchweinstein
    Anonym (Högst vetenskaplig diskussion) skrev 2024-01-30 17:31:12 följande:

Det här märkte jag när jag var singel, så jag tänkte att vi skulle ha en diskussion i ämnet. Väldigt snygga män på Tinder/dejtingsiter. Oavsett ålder, kan vara 20, kan vara 45 spelar ingen roll. Väldigt fysiskt attraktiv man/kille= Fboy.

De kan låtsas vara seriösa och söka seriöst, de kan tom vara gifta och låtsas att de är singlar. Fboys. Snygg=Fboy.

Åtminstone för mig blev det så tydligt att jag slutade skriva till eller svara på meddelanden från den gruppen. De är helt enkelt inget att ha då de är fboys.

Har någon annan än mig sett det här övertydliga sambandet? Eller är ni sådan som halvt fattat det men tror att nästa Adonis kommer vara annorlunda? Eller har ni inte sett sambandet alls?

Det är väl egentligen ganska logiskt? Männen i toppen kan få vilka kvinnor de vill, och mäns främsta instinkt är att ha sex med så många kvinnor som möjligt. Har de möjlighet till det, kommer de att göra det.
  • Anonym (Högst vetenskaplig diskussion)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-01-30 18:40:33 följande:
    Det är väl egentligen ganska logiskt? Männen i toppen kan få vilka kvinnor de vill, och mäns främsta instinkt är att ha sex med så många kvinnor som möjligt. Har de möjlighet till det, kommer de att göra det.
    Jag vet inte om det är så logiskt, men ok jag kan köpa att det är en instinkt de utvecklar.
Svar på tråden Är alla snygga män f-boys?