Kortväxt man
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Det är en sexgrej om storleksskillnad mellan könen inom en art. En del honor bryr sig inte så värst om storleken på hanen utan nöjer sig med en hane som är där, en del vill bara para sig med den största, starkaste och fetaste sjöelefanten på stranden.
Honan vill känna sig petite, liten och gullig och det är svårt att återskapa sjöelefantupplevelsen som människa då vår sexuella dimorfism är rätt liten jämfört med många andra djur.
Hej (duh), måste man mobbas då?
Hej (wtf). Ok
Hej (C) Ok, tack för din åsikt
Det är inte alla som mobbas här, bara en del, det är ganska intressant.
Hej (Snyggare) Ok, tack för din åsikt. Så vad tycker du att vi kortväxta män ska göra? Är det bara utsidan som gäller?
Hej C, trodde vi pratade om alla trådar jag har skapat
Det är inte samma sak. Kortväxta kvinnor accepteras och älskas av många långa män. Vi män kan ändra våra preferenser, om insidan, är bra
(Snyggare) varför kan inte du ändra dej, om insidan är bra? Jag kan ändra mej, om insidan är bra.