• Liten man

Kortväxt man

Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män? 

• Svar på tråden Kortväxt man
  • Liten man
    Anonym (Sexuell dimorfism) skrev 2024-01-30 20:57:11 följande:

Det är en sexgrej om storleksskillnad mellan könen inom en art. En del honor bryr sig inte så värst om storleken på hanen utan nöjer sig med en hane som är där, en del vill bara para sig med den största, starkaste och fetaste sjöelefanten på stranden.

Honan vill känna sig petite, liten och gullig och det är svårt att återskapa sjöelefantupplevelsen som människa då vår sexuella dimorfism är rätt liten jämfört med många andra djur.

Ok, det är intressant. Vi lever 2024, med kvinnor som är självständiga, klarar sej bra själva, men ändå vill hon känna sej liten
  • Liten man

Hej (duh), måste man mobbas då?

• Liten man

Hej (C) Ok, tack för din åsikt 

• Liten man

Det är inte alla som mobbas här, bara en del, det är ganska intressant. 

• Liten man

Hej (Snyggare) Ok, tack för din åsikt. Så vad tycker du att vi kortväxta män ska göra? Är det bara utsidan som gäller?

• Liten man

Hej C, trodde vi pratade om alla trådar jag har skapat

• Liten man

Det är inte samma sak. Kortväxta kvinnor accepteras och älskas av många långa män. Vi män kan ändra våra preferenser, om insidan, är bra

• Liten man

(Snyggare) varför kan inte du ändra dej, om insidan är bra? Jag kan ändra mej, om insidan är bra. 

Svar på tråden Kortväxt man