• Liten man

Kortväxt man

Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män? 

• Svar på tråden Kortväxt man
  • Anonym (A)

Min första långa relation (vi var förlovade) var jämnlång med mig. Vi har ett barn tillsammans. Så längden har inte med attraktion att göra, den är ingen personlig egenskap

• Anonym (Sexuell dimorfism)

Det är en sexgrej om storleksskillnad mellan könen inom en art. En del honor bryr sig inte så värst om storleken på hanen utan nöjer sig med en hane som är där, en del vill bara para sig med den största, starkaste och fetaste sjöelefanten på stranden.

Honan vill känna sig petite, liten och gullig och det är svårt att återskapa sjöelefantupplevelsen som människa då vår sexuella dimorfism är rätt liten jämfört med många andra djur.

• Anonym (A)
    Anonym (Sexuell dimorfism) skrev 2024-01-30 20:57:11 följande:

Det är en sexgrej om storleksskillnad mellan könen inom en art. En del honor bryr sig inte så värst om storleken på hanen utan nöjer sig med en hane som är där, en del vill bara para sig med den största, starkaste och fetaste sjöelefanten på stranden.

Honan vill känna sig petite, liten och gullig och det är svårt att återskapa sjöelefantupplevelsen som människa då vår sexuella dimorfism är rätt liten jämfört med många andra djur.

Vilket trams, hemmasnickrad teori
  • Anonym (duh)

Mobbning= folk lessnar på tramstrådespam

• Liten man
    Anonym (Sexuell dimorfism) skrev 2024-01-30 20:57:11 följande:

Ok, det är intressant. Vi lever 2024, med kvinnor som är självständiga, klarar sej bra själva, men ändå vill hon känna sej liten
  • Anonym (Wtf)

Har svarat flera gånger men du har ignorerat det varje gång. 

• Liten man

Hej (duh), måste man mobbas då?

• Anonym (C)

Vad är det tycker att du inte fått svar på i dina tidigare trådar. Har någon kritik mot dig eller annan åsikt då drar du fram mobbingkortet. Att det är hårt klimat mm. Man får ofta svar som man ropar. Tycker mig att frågan är mångfaldigt besvarad. Både högt och lågt. Rimligen finns inget att tillägga. 

• Liten man

Hej (C) Ok, tack för din åsikt 

Svar på tråden Kortväxt man