Inlägg från: Anonym (Liknande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liknande)

Tidig 40årskris?

Jag har hamnat i motsvarande situation fast som kvinna. Har fött barn, men är lika smal som innan graviditeterna. Bryr mig om vad jag äter och tar hand om mig själv. Här är det jag som springer runt och fixar med allt; matlagning från grunden, daglig städning osv.

Mannen struntar i både sitt utseende och hemmet och sen undrar han varför jag inte vill ha sex. Faktum är att jag har sexlust, men jag tänder inte på honom eftersom han låter sig själv förfalla. Sen är det inte speciellt attraktivt med en person som bara struntar i allting runt omkring sig heller. 

• Anonym (Liknande)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-02-01 09:37:35 följande:

@ Anonym Liknande 
    det låter som om vi två hade haft en hel del att prata om haha

Antagligen. Hur länge har du levt i den här relationen? Och har du funderingar på att lämna? 

• Anonym (Liknande)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-02-01 11:48:36 följande:

@Anonym Liknande

har känt såhär egentligen i 4-5 år men som jag känner nu kan jag inte lämna pga barnen. Själv då? Hade du kunnat lämna?

off topic hur besvarar man ett inlägg här inne:)

Du besvarar inlägg genom att klicka på det lilla kugghjulet högst upp till vänster på det inlägg du vill besvara och därefter citera. 😊

För oss har det varit såhär de senaste 4 åren skulle jag säga och liksom du är jag inte där mentalt än pga barnen. Till stor del handlar det nog också om att jag är så blodigt envis och verkligen inte vill kasta in yxan. Tycker liksom inte om att ge upp. Jag vill så gärna att barnen har en kärnfamilj. 

Svar på tråden Tidig 40årskris?