• fancyr

BIM mars 2024

Nessla skrev 2024-03-15 14:39:30 följande:

Är ÄL+6/7 (tror jag hade Ägglossning på natten) och fick idag en flyttning som var mjölkig och genomskinlig. Googlade lite snabbt och fick upp en bild på exakt så som den såg ut. Och bilden var tydligen på den typ av flytning som man kan få om man precis har blivit gravid. Får bara hoppas att det stämmer för mig också😍

Nämen!!! Håller tummarna!! 
  • fancyr

Själv är jag på ÄL+11 och fick ett negativt test imorse. Känns rätt ruttet med tanke på den extremt fina tempkurvan jag haft denna månad efter  äl.... suck...

• fancyr
    Mariiiak94 skrev 2024-03-15 16:08:01 följande:

Fancyr:

Tappa inte hoppet än! Så länge mensen håller sig undan finns chansen! 🥰

Tack! :) precis vad man också säger till andra men likt förbannat sitter man där och är deppig.. hehe
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-15 16:14:33 följande:

Fancyr:
    Ja, spännande.
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig gjort det. :) Gör du?

Jag började för tre månader sen och kan tycka det är spännande att Se om man faktiskt får ägglossning och exakt när ☺️ LH stickor säger bara att ämnet Finns för en ägglossning men garanterar inte att det faktiskt blir en ägglossning ☺️ resten är egentligen samma som att vänta utan att tempa hehe 
  • fancyr
    Mariiiak94 skrev 2024-03-15 16:35:51 följande:

Fancyr:

Hehe jag förstår precis vad du menar! Man är mycket mer peppande och positiv mot andra än sig själv! Därför de är så skönt att vara med i dessa grupper, man får lite mer hopp när ens hjärnspöken försöker ta över 🥰 

Ja men verkligen!! Så skönt att den här gruppen finns 
  • fancyr
    Båten skrev 2024-03-15 17:42:46 följande:
    Letade upp den gamla banymonitorn och smet ut till husvagnen när alla barnen somnat 😅
    Hahaha!! Bra ju!! 
  • fancyr
    Svartahallon skrev 2024-03-15 20:50:04 följande:

Så kul och spännande att följa alla är inne!
    Själv testade jag imorse med "vanligt" test och är på ÄL+9. Kan vara en hint till torkstreck som jag upptäckte efter tiden man ska kolla, men det är absolut något där. Så ska testa med tidigt test imorgon och/eller söndag. Har BIM 20/3 så det är ju fortfarande tidigt! 

Har inte varit jätteuppmärksam på symptom, men har sinnessjukt ont i brösten sen typ ÄL+3 typ. Hade ont vid min tidigare graviditet, men annars har jag inte haft det innan mens på typ ett år (fick bort det med att utesluta koffein!). Har även en fin tempkurva hittills och har känt små smärtor i livmodertrakten senaste dagarna. Sen har både jag och sambon reflekterat över hur otroligt trött jag är, ett rent mirakel att jag är vaken just nu vid 21 hehe! 

Känner ni andra några symptom? 

Idag är jag på ÄL+ 12 men tänker inte testa, testade igår och fick negativt. Dagen innan , alltså äl 10 testade jsg och fick ett streck efter tiden men på de andra är det helt blankt. Man ska ju inte titta efter tiden så jag får väl tolka att det är negativt än så länge. Känns drygt med en så fin kurva som jag har 😓 

• fancyr

Glömde skriva symtom. jag har haft molvärk i  och en dov värk i ryggslutet i några dagar samt haft molvärk i låren. Jag har också varit väldigt trött, somnat vid 20:30-21 senaste dagarna men det kan ju bero på flera saker kanske 😅

• fancyr

Håller oxå med om att folk blir gravida till höger och vänster utan att ens försöka. Sjukt frustrerande. 

• fancyr
    Kanskeanonym skrev 2024-03-16 21:23:44 följande:
    //Tack alla! 
    Tänkte inte ens testa idag för trodde inte det var någon idé då min sambo varit iväg på jobb så vi fick endast till det 1 gång denna månad, månaderna innan har det varit så mycket mer men inte hänt något förrens nu när det bara blev 1 gång 😬 
    Men så jag tänkte dricka lite idag så tänkte jag att nä fan jag måste testa innan bara för att och det gjorde jag helt rätt i!
    Grattis!!!
Svar på tråden BIM mars 2024