Svartahallon skrev 2024-03-15 20:50:04 följande:
Så kul och spännande att följa alla är inne!
Själv testade jag imorse med "vanligt" test och är på ÄL+9. Kan vara en hint till torkstreck som jag upptäckte efter tiden man ska kolla, men det är absolut något där. Så ska testa med tidigt test imorgon och/eller söndag. Har BIM 20/3 så det är ju fortfarande tidigt!
Har inte varit jätteuppmärksam på symptom, men har sinnessjukt ont i brösten sen typ ÄL+3 typ. Hade ont vid min tidigare graviditet, men annars har jag inte haft det innan mens på typ ett år (fick bort det med att utesluta koffein!). Har även en fin tempkurva hittills och har känt små smärtor i livmodertrakten senaste dagarna. Sen har både jag och sambon reflekterat över hur otroligt trött jag är, ett rent mirakel att jag är vaken just nu vid 21 hehe!
Känner ni andra några symptom?
Idag är jag på ÄL+ 12 men tänker inte testa, testade igår och fick negativt. Dagen innan , alltså äl 10 testade jsg och fick ett streck efter tiden men på de andra är det helt blankt. Man ska ju inte titta efter tiden så jag får väl tolka att det är negativt än så länge. Känns drygt med en så fin kurva som jag har 😓