BIM mars 2024
Det här såg ju inte så lovande ut... Negativt på testa tidigt igår. Väntar med att testa till om mensen nu inte kommer. Känns som ett - denna månad men man vet aldrig????
Det här såg ju inte så lovande ut... Negativt på testa tidigt igår. Väntar med att testa till om mensen nu inte kommer. Känns som ett - denna månad men man vet aldrig????
Nu när jag tittade närmare på bilden jag försökt ta på testet så kan jag ändå ana det där strecket jag nämnde tidigare. Eller snarare skuggan av en skugga, så svagt är det. 🙈 Kan ni också se det eller spelar min hjärna mig ett spratt? Skuggan är i linje med det beige/rosa på underlaget.
Kan inte dagarna gå fort nu så att jag kan testa igen? 🙈
En till här där tempen sjönk men fortfarande hög, 36,92.. tror mens kommer komma här i dagarna. 😔
Blir inte BIM här i mars för mig för jag har fortfarande inte fast smiley på ClearBlue ägglossningstest. Den har blinkat i 4 dygn. Hoppas på fast smiley snart för det börjar bli långdraget det här, och mannen börjar bli helt slut/orkeslös... :/ Är ju på CD15 nu. Femte jäkla månaden. Att det ska vara så svårt när man gör allt rätt. Och så blir folk i min omgivning gravida hux flux. Men inte vi :( Gråter snart över det här. Vi vill verkligen ha en liten... Vi har legat oskyddat i ca 7 månader, men aktivt försökt i 5 månader. Men det händer inget :( Känner mig helt gråtfärdig idag...
BIM förhoppningsvis 1/4. Kanske senare :/ Så jag är ju bland dom första i BIM-april gruppen.
Stor kram Lusse! Snart händer det hoppas vi! När det är meningen!
blir inget för mig i mars så jag hoppar över till april.
Kanske snarare ska skicka detta i något annan inlägg, men har någon koll på vad fasen som skulle kunna vara orsaken till detta?
Beräknad mens idag, hittills inga tecken på det i sikte brukar alltid få blodblandade flytningar innan. Men allt kan ju vara lite konstigt efter utomkvedshavandeskapet. Räknar med att det kommer under kommande dagar. Men tempen gjorde mig så förvirrad! ÄL+12 måste väl ändå vara försent för en implantationsdipp. Spännade att se vad den visar imorgon.
Testat idag igen och det bara blinkar fortfarande. Femte dygnet med blinkande nu. Vill min kropp inte ägglossa denna månad kanske? :/ Dom andra månaderna har det inte blinkat så här länge. Max tre dagar, sen har jag fått fast gubbe. Men ingen fast gubbe ännu i denna cykel. Som sagt blinkat i 5 dygn och är på cykeldag 16 nu. Hade otroliga ägglossningssymtom i helgen som var, så vet inte vad jag ska tro.
Dagarna går så långsamt.. Appen har bekräftat ägglossning men samtidigt har jag inte haft NÅGRA flytningar vilket oroar mig. Men de är väl bara att vänta o se! Antingen kommer mensen eller inte 😅
Bim-dagen eller bim+1, jag är lite osäker på min temp cd18 ? ingen mens ÄN men dagen är lång. Vi får se. Tempen Tycker jag ska våndas lite till. Tappen är väldigt högt upp, stängd och mjuk.
Hopp:
Ja idag har tempen fortsatt att stiga så hoppas att ägget släppt! Kan tänka mig att de inte är helt som vanligt efter utomkveds operationen! Bara att hålla tummarna att de velat ta sig denna gången 🙏
Bim idag och mensen kom som en klocka. Hoppas vi inte ses i april-tråden
Inte länge om man jämför med andra men kommande blir vårt 5e försök. Är 36 och blir 37 i år så man har ju inte tiden på sin sida.
själc då?