• Anonym (i love it)

    Jag vill dejta Salwan momika

    Hej på er, är jag den ända som drömmer om Salwan momik, så underbar så sitt sätt och sin live videor. Jag önskar att jag kunde träffa honom i verkligheten. Dröm mannen som man inte ser varje dag, en speciell sådan. Är det värt att vara i Stockholm för att titta på honom, han är inte aktiv på twitte/x och han har inte TikTok längre, han har slutat med sociala medier. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-03-01 05:16
    Nu så har han slutat med sina aktiviteter pga politikerna och vet ni annat sätt att få tag på honom?

  • Svar på tråden Jag vill dejta Salwan momika
  • Anonym (Briv)

    Ja, och om han inte är där så är det ju värt att åka till Stockholm för att besöka Svansen.

  • Anonym (K)

    Följ med honom till Irak när han blir utvisad vetja.

  • Anonym (Störig)

    Nej, vill inte dejta nån jävla uppviglare. Fruktansvärt störig.

  • Anonym (Ä)
    Anonym (K) skrev 2024-02-07 15:39:16 följande:

    Följ med honom till Irak när han blir utvisad vetja.


    Håller med ut med fanskapet ur Sverige och om TS vill dejta honom så får hen göra det i Irak.
  • Anonym (Störig)
    Tukt skrev 2024-02-07 16:46:17 följande:

    Ända? En kroppsdel med egen vilja.


    Han är iofs ett riktigt arsle Tungan ute
  • Anonym (Hur leta i Stockholm?)

    Hur ska du hitta honom i Stockholm då?
    Han har ju slutat att göra saker offentligt så bara gå runt och leta efter honom låter svårt.
    Han har tillfälligt uppehålls tillstånd som nu går ut och han ska utvisas till Irak där han kommer ifrån, så kanske svårt att leta upp honom bara så där.

  • Anonym (hoppas)
    Anonym (Hur leta i Stockholm?) skrev 2024-02-07 16:58:58 följande:

    Hur ska du hitta honom i Stockholm då?
    Han har ju slutat att göra saker offentligt så bara gå runt och leta efter honom låter svårt.
    Han har tillfälligt uppehålls tillstånd som nu går ut och han ska utvisas till Irak där han kommer ifrån, så kanske svårt att leta upp honom bara så där.


    Man kan alltid hoppas, tortyrkonvensionen hindrar utvisning om jag förstått det hela rätt. Konvensionen borde dock inte gälla personer som missbrukar den till att ska instabilitet och förstöra samhället.
  • Cathariiina
    Anonym (hoppas) skrev 2024-02-07 17:02:43 följande:
    Man kan alltid hoppas, tortyrkonvensionen hindrar utvisning om jag förstått det hela rätt. Konvensionen borde dock inte gälla personer som missbrukar den till att ska instabilitet och förstöra samhället.
    Men alltså, om den gäller hemska mördare och våldtäktsmän, så borde den väl i ännu högre grad gälla en person som bara har eldat upp en hög papper? Tycker man. Att vissa primitiva människor blir upprörda av att någon eldar papper, kan man inte beskylla den som eldar pappereret för. 
Svar på tråden Jag vill dejta Salwan momika