Män 50-60 års åldern
Finns det män i den åldern som är lediga, längtar efter kärlek och har ork för att älska ? Hur pigga är ni ?
Finns det män i den åldern som är lediga, längtar efter kärlek och har ork för att älska ? Hur pigga är ni ?
Oavsett,Kaffedraken, och andra så är vi i alla fall i en bra ålder då man faktiskt kan bsra hänge sig helt åt egna relatiioner och kärlek.
Alla stora beslut är gjorda som skola, jobb, barn - det enda man behöver göra är fortsätta leva och ha roligt med andra så länge man orkar och kan. :)
Oavsett,Kaffedraken, och andra så är vi i alla fall i en bra ålder då man faktiskt kan bsra hänge sig helt åt egna relatiioner och kärlek.
Alla stora beslut är gjorda som skola, jobb, barn - det enda man behöver göra är fortsätta leva och ha roligt med andra så länge man orkar och kan. :)

TS, jag bara tänker att det enklaste är kanske ändå att först försöka jobba med det du har, dvs ditt äktenskap och din man. Visst, spänning, passion och eldigt sexliv kanske kan vara lite svårt att få till efter många år ihop. Men om båda vill tror jag att det går att fortsätta att utveckla samlivet. Om man sen har en massa annat bra ihop, kan man ju inte vara säker på att få det i en framtida relation. Och den passion man förhoppningsvis får uppleva kanske svalnar efter ett tag.
Så man får väl fundera på vad som är viktigast i en relation.
Men, som sagt, krävs att båda vill utveckla och förbättra. Om det ömsesidiga intresset inte finns skulle jag också välja att lämna.
Perfekt ålder på män ju. Oftast "landat" både karriärsmässigt med bra jobb och stabil ekonomi utan att jobba ihjäl sig, och även landat i sig själva och är trygga. Samtidigt inte gamla, de flesta idag är i god form i den åldern. Sexuellt erfarna också och vet hur man ska behandla en kvinna. Generaliserar givetvis, finns väl stolpskott i alla åldrar, men skulle jag bli singel skulle jag helt klart söka mig till den ålderskategorin.