Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Mobbad på FL

Det är inte mobbning för att man har en annan åsikt

• Anonym

Hur menar TS att det spelar någon roll hur du upplever "dej" eller blir kränkt? Detta är väl en vinstdrivande sida och ingen naturligt jämställd demokrati?

• Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 02:32:06 följande:

Hej auditanne, du verkar arg, varför? Varför är du på den här sidan? Är det inte bättre du är på andra sidor, som du gillar?

På dina egna trådar ser man tydligt att du både gillar att vara här och är omåttligt populär.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:38:15 följande:

Det är så lågt nu så det är pinsamt!!! Till ock med en felstavning uppmärksammas! Helt otroligt! Och ni ska vara vuxna människor? 

En!?
  • Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:43:10 följande:
    Ja, du kan ju berätta då! Skriv en egen tråd! Stick härifrån!!
    Jamen det var ju en jävla bra tanke, faktiskt! Vi startar flera trådar om samma ämne! Det låter väl unikt?
    Men visst kan jag berätta: Du har ju stavat som en kratta ifrån början. Så.

Glöm nu inte att tänka på följande innan du svarar: Jag har stora rättigheter på den här sidan som är någon annans privata och jag kan kräva att det inte är ok att totalpissa på mig.
    Tydligen. Så jag säger härmed att det är fel av dig att leverera nosiga svar till mig på någon annans sida.

Tydligen funkar det så numera.
    (Nej, faktiskt inte. Du bestämmer inte vad som ska förekomma här och det är inte upp till dig att säga att du inte ska just totalsågas på denna sida).
  • Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 03:55:57 följande:
    Vill du berätta vilka felstavningar jag har gjort? Är det det enda du kan säga? Det finns väl en del bra som jag har skrivit? 
    Nej. Ja, eftersom du inte kan besvara min korta men upprepade fråga. Definitivt inte!

(För övrigt: "Det enda jag kan säga"?!? Inlägget var rätt långt och du valde att se en tiondel av det, eftersom du annars tangerade min fråga!)
  • Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 04:12:20 följande:
    Och det gör alla andra också, här på FL. Besvarar bara en liten del av frågan, lika bra du vänjer dej
    Du vågar inte, ser jag.

• Anonym
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-11 04:12:20 följande:
    Och det gör alla andra också, här på FL. Besvarar bara en liten del av frågan, lika bra du vänjer dej
    Du blir så mycket bättre av det.
  • Anonym
    Freddie K skrev 2024-02-11 04:41:20 följande:

Oj, oj, vad mycket pajkastning. Att ni orkar? Vad bråkar ni om egentligen? Jag fattar inte det.

Det gör vi inte? Vi har ju slutat?
Svar på tråden Mobbad på FL