• Anonym (Nr 1)

Mobbad på FL

Jag upplever mej mobbad här på FL. Så fort jag sticker ut hakan, och har en obekväm, och känslig åsikt, är det genast tio som hoppar på mej. 

• Svar på tråden Mobbad på FL
  • Anonym (r)

Trevligt med ännu en tråd där vi är mobbare för att vi inte håller med. Borde detta inte räknas som spam än?

downvote

• Anonym

Det är inte mobbning för att man har en annan åsikt

• Anonym (My)

Du kanske sticker ut hakan för långt?

• Anonym (Nr 1)

Känns inte bra när vuxna människor håller på så här. En för mej främmande person här på FL kallade mej för trädgårdstomte. Stackars den personen, som har så mycket ont i sej, borde söka hjälp. En annan kallade mej för förståndshandikappad. En vuxen! Helt otroligt vad lågt det är här på FL

• Meddelande borttaget
  • SmulanFnulan
    Anonym (Nr 1) skrev 2024-02-10 20:43:22 följande:

Känns inte bra när vuxna människor håller på så här. En för mej främmande person här på FL kallade mej för trädgårdstomte. Stackars den personen, som har så mycket ont i sej, borde söka hjälp. En annan kallade mej för förståndshandikappad. En vuxen! Helt otroligt vad lågt det är här på FL

Du borde söka hjälp om du på riktigt blir kränkt och upprörd över att en helt okänd person kallar dig för trädgårdstomte.
  • Anonym (Nr 1)
    SmulanFnulan skrev 2024-02-10 20:47:06 följande:
    Du borde söka hjälp om du på riktigt blir kränkt och upprörd över att en helt okänd person kallar dig för trädgårdstomte.
    Så det är ok att kränka mej? Det var någon som kände sej kränkt, men då var det mitt fel. Och nu är det mitt fel. 
  • Anonym (Mycket_elakheter..)

Ja, är det inte lite väl mycket elaka kommentarer på FL? Tycker man ser folk vara otrevliga mot varandra i flera trådar.

Synd att det ska behöva vara så.

• Anonym (Nr 1)
    Anonym (Mycket_elakheter..) skrev 2024-02-10 20:51:19 följande:

Ja, är det inte lite väl mycket elaka kommentarer på FL? Tycker man ser folk vara otrevliga mot varandra i flera trådar.

Synd att det ska behöva vara så.

Ja, det är tråkigt, och onödigt. 
  • Anonym (S)

Jag är en som försöker se saker från alla perspektiv och har märkt att mycket av det jag säger kan få starka reaktioner. Ibland som att vissa vill att man ska känna sig dum. Vilket jag inte gör. Märker att många här på FL är oförstående mot andra och inte förstår att det finns flera sätt att göra och säga saker på. Bara för att man själv gör på ett sätt och tycker på ett sätt så är det inte det enda rätta. Jag försöker vara mer ödmjuk och gillar att diskutera för att få fler perspektiv och lära mig saker. Men tyvärr finns det de som vill diskutera enbart för att vinna en diskussion. 

Svar på tråden Mobbad på FL