• Anonym (Anne)

Ligger med gift man

Jag har skrivit från och till med en man och vi har sexchattat, skickat intima bilder, haft sex, myst osv. Han är generös med gåvor till mig och jag är nöjd.
    Ja, vi har en KK relation. Vi har bara setts hemma hos mig, vilket jag ifrågasatte och då erkänner han att han är gift.. men att hans förhållande är kärlekslöst, de har aldrig sex eller intimitet längre. De har dock hus ihop, barn, djur, hästgård. Han är egenföretagare också och frun har hjälpt där lite..
    Jag har efter fått reda på detta fortsatt att ligga med honom och fortsatt som vanligt. Men nånstans inom finns ett dåligt samvete men ändå slutar jag inte.
    Han är en man i 40 års åldern i Skåne.

• Svar på tråden Ligger med gift man
  • Agda90
    Anonym (samma) skrev 2024-02-13 15:48:19 följande:
    Sviken av mannen, ja. Otroligt tramsigt att nedlåta sig till att inleda en catfight 
    Du har rätt till din åsikt och jag till min. Som sagt, har man gett sig in i leken....
  • Anonym (samma)
    Agda90 skrev 2024-02-13 15:55:20 följande:
    Du har rätt till din åsikt och jag till min. Som sagt, har man gett sig in i leken....
    Ja ger man sig i lag med fel karlar så får man tåla att bli illa behandlad.
  • Agda90
    Anonym (samma) skrev 2024-02-13 16:00:16 följande:
    Ja ger man sig i lag med fel karlar så får man tåla att bli illa behandlad.
    Menar du att om mannen man lever med bedrar en får man leva med det?
  • Anonym
    Agda90 skrev 2024-02-13 16:06:42 följande:
    Det är han som sviker, inte den andra kvinnan. Ändå är det henne du ska ge dig på?
  • Anonym (Anne)
    Anonym (Ok) skrev 2024-02-13 15:09:36 följande:

Lite gulligt att du tror att en otrogen man är ärlig mot dig. 

Jag tror inte han är ärlig mot mig och jag bryr mig inte heller haha. Jag vill bara ha sex och ha roligt, få roliga gåvor och uppmärksamhet. Bryr mig inte vad han gör
  • Anonym (Anne)
    Anonym (samma) skrev 2024-02-13 15:23:21 följande:

Har också legat med gifta män ibland men då ska man var klar över att det inte kan bli något djupare, går inte att lita så mycket på något de säger heller men sex går ju bra, och resten med som du säger han gör, låt han ta hand om dig bara!

Tycker inte du ska ha dåligt samvete mot frun du är inte skyldig henne någonting.

Nej jag är införstådd med att vi inte kommer ha någon djupare relation, det är inget jag vill heller. Vill bara ha sex, bryr mig inte vad han gör på sim fritid eller vem han är gift med.
    Nej jag håller med dig! Men tycker ändå synd om henne lite 
  • Anonym (Anne)
    Anonym (H) skrev 2024-02-13 15:08:09 följande:

Du ska ha fruktansvärt dåligt samvete. En kvinna som medvetet ligger med en gift man är nästan lika dum som en otrogen man. Hade du vart otrogen med min man och jag hade hittat så hade jag sett till så ni båda hade ångrat det. Hade slagit där det gör som ondast. Berättar för dina vänner och släktingar om vad du sysslar med  

Jag har inte så dåligt samvete, då hade jag slutat träffa honom men det vill jag inte än så :)
    Okej, tack för informationen! Min familj hade inte brytt sig om va jag gör, hade blivit ett roligt samtalsämne dock om den galna kvinnan som slogs och sprang runt till familj och vänner
  • Anonym (hj)

Jag är förälskad i en gift man, vi har inte sex, det är nästan värre när det finns känslor. Han är helt öppen mot mig, förutom när det gäller hur han och jag känner för varandra. Han är inte en monogam person. Han kommer alltid bli intresserad av andra, så för mig som inte är polygam är det liksom ett lost cause hur det än blir. 

• Anonym (samma)
    Agda90 skrev 2024-02-13 16:06:42 följande:
    Nej jag menar att man har gett sig in i leken enligt det resonemanget 
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Anne) skrev 2024-02-13 16:11:07 följande:
    Jag tror inte han är ärlig mot mig och jag bryr mig inte heller haha. Jag vill bara ha sex och ha roligt, få roliga gåvor och uppmärksamhet. Bryr mig inte vad han gör
    Och ändå måste du starta en tråd om det...

Nej, du är nog inte så nöjd som du tror. Och du vet nog varför. För du är väl inte öppen med att du ligger med otrogna?
Svar på tråden Ligger med gift man